Yellowcard: jo jag har hört de med all skog osv, annars lät ju inte ett år iaf som en omöjlighet heller, men som sagt jag skulle gärna se han lite längre. ett års kontrakt är fan inte roliga
Jensen_12: Ja minst 2 år måste man försöka få till, asså detta är riktigt bra besked för alla ser ju vilken kille de är, han tillför spetskompetens,ledarskap och en jävla inställning och mycket positiv energi.
Snoop: Själv hoppas man på en total överkörning av Rögle o att backlund får hålla nollan. Ikväll kan vi ryck ifrån Rögle till 7 p. men om Rögle vinner skiljer bara 1 p.
Vi möter Modo sen vinst där o vi rycker ifrån Modo till 7 p. men vid förlust skiljer 1 p.
Vid 2 förluster för.........Nä det vill jag inte ens tänka på!
T T: Jasså, har Wikegård hittat uppåt i landet också! haha "Jäävligt branat läktare". Måsta säga att han är grymm åh filma =P, kameran gick ju kors och tvärs i hallen!
T T: Hmmm är det du som är skämtaren med att lägga in en kommentar i mitt namn? Mikenomad kanske? Ambroo är inte här så jag kan inte skylla på honom :)
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
annars lät ju inte ett år iaf som en omöjlighet heller, men som sagt jag skulle gärna se han lite längre.
ett års kontrakt är fan inte roliga