1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19

« · 1203431 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
Det är komiskt. Spelar ingen roll hur dåligt motståndet än är, dom har alltid en chans att kvittera. Alltid!
Kommentera

jonmannen: Det är ingen risk att Timrå håller en ledning.
Kommentera

helt jävla otroligt
Kommentera

Ok, man vill inte vinna alltså.
Kommentera

Fullständigt patetiskt. Jag tänkte säga att Rögle knappt är ett hockeylag men vi har fan ingenting.
Kommentera

Trodde jag sett det mesta. Men det där var bara för mycket. Vi är helt otroligt usla i försvarszon ibland.
Kommentera

finns inga ord...
Kommentera

RocknRolf2: Grattis Timrå med våra värds målvakter !!!
Kommentera

Kattgubben: Man hoppas och hoppas men slutar aldrig förvånas då kvitteringen kommer....suck
Kommentera

Rooster23: FANFANFAN!
Kommentera

Johan J: Skit!
Kommentera

Icke godkänt! Helvetes jävla fittsatan! usrsäkta språket
Kommentera

Johan J: Mmm... Tror dock fortfarande på kryss.

Hynnings mål var fint, men Hynning som matchvinnare? Hm.
Kommentera

Hynning brukar ju vara "streaky". Det kan komma mer från den klubban nu.
Kommentera

Rooster23: Hade faktiskt tänkt skriva att jag fortfarande väntade på den obligatoriska Corso-poängen men tänkte att skriver jag det så kommer den inte. Bra beslut!
Kommentera

Gör 5-3 nu så slipper man vara uppgiven när klockan passerar 19.00...
Kommentera

RocknRolf2: Vad säger du nu då? Gjorde du i brallan eller?
Kommentera

Helt otroligt. Angers iskalle polare nätar när chansen tycks borta.
Kommentera

RocknRolf2: Nu lägger vi i samma växel som vi hade sista perioden mot Färjestad!
Kommentera

Hynning! Trodde aldrig han skulle sätta den där :)
Kommentera

Nämen Anger behöver väl lägga en straff. The Challe way att få igång killar liksom
Kommentera

Vi kom undan med en hakning på Rögles chans nyss. Anger är totalt värdelös
Kommentera

SAIK krossar SSK, säger ju lite om vår klass
Kommentera

Anger, colder than ice!
Kommentera

Anger har blött poltava-krut i bössan
Kommentera

dr-nix: Nästa tränare borde kontrakteras med en poängklausul där klubben ges möjlighet att skicka iväg tränaren efter 20 spelade omgångar om man inte uppnått ett visst antal poäng och utan att bli betalningsskyldig.
Kommentera

Komigennurå! Måste ha 3 pinnar ikväll!
Kommentera

dr-nix:

1. Challes lön är i sammanhanget inte så mycket pengar. Kontraktet går snart ut ändå.

2. Senast det byttes tränare mitt under säsong så räddades kontraktet.

3. Nye tränaren får väl visa vad han går för. Duger han så kan man ju fundera på fortsättning.

Där hade vi hakning på Granath. Lyncha Sjöberg!
Kommentera

Årets hittills viktigaste period. Vinst och vi är kanske en pinne från slutspel. Torsk och vi är avhängda och sannolikt jumbo. Våga!
Kommentera

RocknRolf2: Till att börja med så blir man tvungen att pröjsa för Challes lön säsongen ut. För det andra så brukar inte ett tränarbyte hjälpa sådär mycket mitt i en säsong.

Till sist så vill jag att en ny tränare ska få tid på sig få till laget. Det blir ju bara en kortsiktig nödlösning om man byter mitt i säsongen troligtvis. Den tränaren kommer ju troligtvis inte stanna kvar längre än till slutet av säsongen. Nej jag tror nog att Challe reder ut detta till slut (dvs ordnar ES-kontrakt till nästa säsong) så vill man byta tränare kan man gott vänta.

Skulle det bli ännu värre och spelarna pratar med ledningen och säger att dom tappat allt förtroende för Challe så bör man givetvis kicka honom men det är en annan sak.

Kommentera

Synd att man inte kan livebetta på vilket lag som får nästa utvisning med sig. Det hade varit synnerligen lättförtjänta pengar.
Kommentera

dr-nix: Men Hedström fungerar ju uppenbarligen inte i KHL eller Luleå heller så där kanske det låg lite hos honom
Kommentera

Alltså, vi spelar ju bra idag! Men sen är det nån sekunds hjärnsläpp som tar ner oss på jorden igen.. i detta fall stod domaren för hjärnsläppet måste tilläggas!
Kommentera

Springsteen: syftar du på boxplay?!.. Spelarna spelar som Challe & Nygårds säger, annars får dom inte spela misstänker jag.

Kan tänka mig att viljestarka spelare som Jonte Hedström inte passar med en sådan tränare t.ex. (om dom inte är överrens om hur man ska spela).

Kommentera

dr-nix: Det är ett stort problem att man inte kan hålla tätt i slutet av en period. Det måste man göra något åt, jag har räknat till 7 mål bara de senaste omgångarna som man släppt in i sista minuten, i någon utav de tre perioderna.
Kommentera

Bragd-Birger: Håller med. Ge Challe livstidskontrakt nu. Om en sisådär 18-19 år kanske det bär frukt och vi går upp i Elitserien igen.
Kommentera

dr-nix: Varför inte tidigare?
Kommentera

dr-nix: Men det är väll för helvete spelarna som ska fixa det ! Dom är väll inga 12 åringar ???
Kommentera

RocknRolf2: det var ett snällt sätt att säga att ja vi bör ersätta honom men först till nästa säsong. 
Kommentera

Abron: Men det va väll ganska väntat ?
Kommentera

Det måste börja ställas någon sorts grundkrav på dom domare som får döma i elitserien, det här är sveriges högsta liga och om spelarna vänjer sig vid sån här skit så kommer man knappast att lyckas något vidare i landslagsmatcher när man får en rimlig standard på domarna.

Jag är fullständigt äcklad över att en domare har möjligheten att påverka utgången av matchen som Sjöberg har gjort i den här tillställningen. Det är inte domarens uppgift att avgöra matcher och det är inte första gången i år som det händer. Alla klagar på den kvalité som är på spelet och på ligan som helhet men det måste gå att ställa någon sorts krav på domarna också.
Kommentera

Dared: jo tyvärr, misstänkte att man skulle släppa in 3-3 tyvärr. Synd det vore så bra för spelarna i Timrå om dom fick ha med sig en ledning in i 3:e.
Kommentera

Nästa PP går till Timrå. Sjöberg måste kompensera nu. Han är ju en jävla idiot
Kommentera

dr-nix: Jag vill ha livstidskontrakt med Challe. Enbart av nyfikenhet för hans mästerliga spelvisioner. Någon gång lär man få se det positiva i det.
Kommentera

dr-nix: Undrar du om man ska förlänga kontrakt med honom? I så fall är du ensam i hela universum om sådana tankar. Garanterat.
Kommentera

RocknRolf2: Nja än vill jag inte kicka Challe men jag undrar om man verkligen ska förlänga kontraktet med honom. 
Kommentera

Timrå har som tradition att släppa in en PUCKJÄVEL så fort klockan har passerat 19 minuter. När ska dom sluta med detta??!!! Jag tror det är 7:e matchen i rad man gör så här.
Kommentera

Johan J: Ett numerärt underläge, skall tilläggas, som inte skulle uppstå om vi hade haft en kompetent domare som dömde... jävla klåpare =(
Kommentera

« · 1203431 · »