1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19

« · 1203608 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
pingvin: håller sig bara Åkerlund i mål så saknar jag honom inte alls.
Kommentera

liston: Inte för att det är någon nyhet, men det här laget med challe i spetsen skulle ha fullt upp i allsvenskan....
Ett praktfiasko för hela föreningen!
Kommentera

En poäng, med nöd och näppe, efter två måstematcher mot skitlag.
Fantastiskt. Det är inte många som skulle mäkta med att vara så dåliga.

Är inte Challe/Nygårds borta i morgon är det fan dags att storma kansliet.
Kommentera

tik02: Ursäkta men vem tränar laget? Vem sätter ihop laget? Vem Gör en gameplan? Vem har tänkt ut taktiken? Vem bestämmer spelidén?
Vem har köpt ihop laget? Vem har scoutat? Vem snålar o inte ersätter klasspelare?
Vem? Jag undrar: Vem?
Kommentera

dr-nix: Faan så man saknar utskällda Backlund.
Kommentera

Olle:
Kommer att bli en riktigt spännande kvalserie, det gick inte ens 20 omgångar innan det blev ett faktum.
Kommentera

tik02:
Och Gariak:s skott hann han med, fan har han åkt dit och ställt sig igår har han inte hunnit med ändå.

Skärp dig.
Kommentera

liston: Åkerlund är en bov, han åker på tok för långt ut ur målet. Har man ett lag som är bra defensivt och klarar av att ta hand om returer osv så funkar hans spel bättre men inte med detta lag.

Timrå IK anno 09/10 behöver en målvakt som lugnar laget, håller sig i mål! och är beredd på eventualla returer. Åker man ut 1+ meter från sin kasse tar man kanske första skottet och är man snabb på benen så hinner man nog returen men annars är man totalt rökt. Är man närmare mål behöver man inte göra en lika stor rörelse och därför har man en större chans att rädda returen.

Kommentera

PEAP: Vi är sämst när det gäller. Hade vi vunnit idag hade vi varit 1 poäng från slutspelsplats...
Kommentera

liston: Ja visst är det så, precis vad du skriver, är ett spelmaterial som ska räcka för att ligga i mitten på serien, så det är absolut inte Challes fel.
Kommentera

Det enda jag öht. kommer att säga om Modo i afton är att dom hade iaf vett att rensa i leden efter deras fiasko förra året. Det ska bli intressant att se vad Timrå IK gör och jag skulle gärna vilja höra en motivering till VARFÖR man har fortsatt förtroende för pajaserna som står i vårat bås.

Efter förra säsongen kunde man vara stolta över att laget reste sig och lyckades knipa en slutspelsplats, i år känns det inte ens som att vi har ett lag. Nej det är dags att skära bort den onda svulst som plågar den här usla ursäkten till ett hockeylag innan cancern sprider sig rakt igenom hela föreningen.
Kommentera

Taurus: Ni skulle bara veta. Det bästa för Timmrå är att åka ur och bygga på nytt.... Tyvärr
Kommentera

tik02:
Nä, men ytterst ansvarig för laget och vad dom ska göra på densamma.
Kommentera

Är så jävla trött på att höra detta: Sparka Challe, han är väl för fan inte på isen, han måste ju vara galen och stå i båset och hålla masken match efter match när töntarna på isen inte gör ett dugg av vad dom kommit överens om innan match. Börja istället med att sparka Åkerlund i arslet, 3 mål var hans ikväll.
Kommentera

PEAP: Det är det många som gör utom Challe, Linkan o TJ!
TACK! TACK! TACK!
AVGÅ, TACK!
Kommentera

Taurus:

Jag har sagt detta förut, att titta på varje spelare individuellt, så har vi ett kanonlag, men det gäller att få till helheten och det är challe inte rätt man att göra.
Kommentera

Det tog 3 omgångar för mig att se att det här laget är felkomponerat. Nu har 20 omgångar gått och vi har inte sett någon handling alls av klubbledningen, förutom att Sonnenberg kom hit några dagar tidigare. Det talar sitt tydliga språk.
TJ förstör Timrå.
Kommentera

Loomis:

Ja familjen sparkas ingen från!!
Kommentera

Hahl Bundy:

Jag mår så dåligt, så j-vla dåligt !
Kommentera

dr-nix:
Det är lätt att skylla på Åke när man har backar som fan inte vet att man får tacklas.

Skoogs kan ju ta Challe i hand.
Kommentera

Taurus: Han är värdelös. Men det är tydligen välgörenhet och bidrag Timrå håller på med. Övergrepp mot klubben.
Kommentera

liston:

Visst kan jag hålla med om det, men tror ingen tränare i världen kan göra ett hockeylag av detta material!!!
Kommentera

Raggaren Putte: Precis... vi väljer att ge bort matchen! Det känns som en läggmatch faktiskt... är det så att den var uppgjord är det en skandal av episka proportioner.
Kommentera

pingvin: Men det kostar pengar att sparka Challe TJ vill ju spara:Som jag alltid sagt och vet TJ är orsaken ATT Nubben stack, han ansällde nickdockan S.Lindkvist och han gör ALLT som han vill. Detta kommer att kosta en ES plats Tragiskt men sant ALLLLLLA PÅ TIKS KANSLI UNDRAR VAD SOM HÄNDER......OCH ÄR OROAD UTOM TJ. "HAN SITTER SÄKERT" PLUS ALLA SOM HÅLLER MED HAN
Kommentera

TACK CHALLE TACK!
TACK LINKAN TACK!
TACK TJ TACK!

Nu är det klart vi är sist o vi har tydligen inget i ES att göra!
Timrå åker ur i år!
TACK! TACK! TACK!

Tack för mig! Nu avgår jag!

Jag hatar hockey!
Kommentera

RocknRolf2: väljer att inte hålla med. Vi har problem jag anser att svagt målvaktsspel är en större bov än vad vissa vill erkänna.
Kommentera

Snoop:
Så länge Challe är kvar
Kommentera

RocknRolf2:

Finns en hel del andra som är sämre vill jag säga! Tycker Skoogs har vuxit sedan i fjol iaf!!
Kommentera

RocknRolf2:

Ja, om det bara var Skogs....

Det är så fruktansvärt dåligt, det är hemskt. Rögle behöver ju inte vara bra, de bjuds på 3 poäng. VARSÅGOD !
Kommentera

dr-nix: Nej.

Följande ska bort från Timrå i tur och ordning.

1. Charles Berglund. Borde redan varit långt borta.

2. Stefan Lindqvist. Har värvat som ett arsel.

3. Tomas Johansson. Har vänt allt positivt till bara negativt.

Sedan ser vi ett nytt pånyttfött Timrå.
Kommentera

Taurus:
Skyll inte på Sjöberg nu, vi spelar som kärringar, ursäkta uttryckrt, men Challe måste väl för helvete veta vad man gör när man leder med 4-3 och det är 7 min. kvar.

Karln måste bort och det är inte imorgon utan NU.
Kommentera

Vi åker ur...............
Kommentera

Som sagt, det är inte Sjöbergs fel detta. Trots hans totalt usla insats så har vi matchen i vår hand med 11 minuter kvar och vi VÄLJER att ge bort den självmant. Tre stycken från början ohotade spelare bakom egen bur mot en Röglespelare och vi ger han pucken gratis och låter dem göra kvitteringen. efter det så faller vår moral som ett korthus.

Sämst när det gäller har vår tränare lyckats pränta in i spelarna. Vi är sämst, sämst, sämst och ingen kan ta det ifrån oss i nuläget. SÄMST!
Kommentera

sargad:

Lite lättare att prestera om man har NÅN spelare som höjer sig över mängden!! Timrå har noll spets och det en j-la lag i ES som har medelmåttor som artistare!! Bara det är ju rent pinsamt!! Med respekt mot fans och sponsorer måste det rensas på vissa platser nu!!
Kommentera

Skogs är så jävla otroligt usel att det inte liknar någonting. Är det en komplott av Sundsvall hockey eller vad fan är det frågan om?

Fullständigt övergrepp mot klubben att killen har varit kvar så här länge. Bara det är goda skäl nog att avskeda ansvariga. Helt obegripligt.
Kommentera

dr-nix: Vem ska inte sparkas? Den jäveln som kör bussen till bortamatcherna måste ju göra något fel han med.
Kommentera

Nej, nu skiter jag i det här. Kommer inte att se ett skit förrns Challe är borta och något radikalt hänt.
Detta är ändå bara en lång väntan på kvalserien.

Snyggt jobbat Timrå! Härligt, swoosh, in i kaklet!
Nu har vi tålamod, Challe! Gnuggar på! Massor av matcher kvar!
Allt är domarnas fel!

Fy faen!!! Hockey är en riktig jävla rövsport!
Kommentera

Ja något måste hända nu i Timrå, värva samt sparka!!!!!
Kommentera

liston: Det här funkar inte. Vad ska Timrå göra? Funkar ju inte att bara stå och kolla på när laget får pisk match efter match? Vad gör ledningen? Firar?
Kommentera

Var det Timrå vi såg ikväll? Jag tror inte det. Timrå hade slagit ett sopigt jävla gäng som Rögle.
Kommentera

RocknRolf2: Jo jag funderar om det inte är dags att ge den snubben sparken. Åkerlund har lirat så nu ett tag och Tarvainen måste ju tycka att det är okej att agera utespelare under boxplay istället för målvakt. 

Ska man sparka någon så är det Tarvainen. Med en normal målvakt som håller sig i mål istället för att fladdra runt och åka ut på tok för långt ur mål så hade vi vunnit denna match det lovar jag.

Kommentera

Springsteen: Fattar inte vad du yrar om...

Aja Jumbo igen då
Kommentera

Olle: Fy fan.
Kommentera

Det slutgiltiga beviset på att Charles Berglund måste bort.

Värva någon med lite rutin nästa gång TJ. Eller avgå själv istället, du har förstört mycket du med!
Kommentera

jonmannen: Du verkar ju vara en expert !
Kommentera

jag vill gärna byta tränare men jag vet liksom inte vilken som skulle kunna göra detta bättre
Kommentera

sargad:

Nu måste 08:n bort.

Karlfan vet ju inte vad han håller på med.

Lobba för att han försvinner innan allt fjask är ett faktum
Kommentera

sargad: Psykiskt veka! SPARKA CHALLE FÖR HELVETE!!!
Kommentera

Olle:

Vill bara statuera att tik knappast vunnit en match som herr Sjöberg dömt!!
Kommentera

sargad: JUMBO
Kommentera

« · 1203608 · »