Hemmamatch igen och vi väntar fortfarande på en trepoängare i E-on Arena.
Nu får laget verkligen visa vad dom har tänkt sig med denna säsong. Om det inte sker i denna match, när skall det då bli? Risken är ju stor att vi blir avhängda redan nu. Visa vad ni går för. VINN!
3 p imorgon är ett måste. Ett krav. Ett tvång. Inget annat accepteras. Hur det ser ut el hur det går till skiter jag fullständigt i. 3 på är det som gäller....annars vet jag inte vad jag gör.
Så tänkte jag precis berömma a. Larsson men då slår han en onödig passning som skapar en spelvändning i helt fel läge för oss... O i pp nu på slutet jaa vad säger man? Nu visar dom hur bra vi är när vi spelar rakt som en j20 lag... Det såg ok ut framåt men vi måste bli tuffare framflr båda kassarna...
Kattgubben: första 8 är ju ok. Sebbe slår fortfarande för svåra pass. När Rögle jobbar sig in i matchen så måste vi ju börja spela enkelt och äga puck. Inte den här jävla svängdörrshockeyn som lägger upp ett smörgåsbord av chanser till Rögle. Ut starkt i andra nu, kom igen för fan!
Mäster T: Det är uppenbarligen hemmanerver som spökar. För så här spelar vi ju egentligen inte den här säsongen. Det vore så väldig viktigt om vi kunde vinna den här matchen så att vi kan spela mer avslappnat på hemmaplan framöver.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
Hemmamatch igen och vi väntar fortfarande på en trepoängare i E-on Arena.
Nu får laget verkligen visa vad dom har tänkt sig med denna säsong. Om det inte sker i denna match, när skall det då bli? Risken är ju stor att vi blir avhängda redan nu. Visa vad ni går för. VINN!