kulltorp: Vad gäller Joulevi har jag nog inte varit met nyfiken än nån annan. Skillnaden är väl att jag är den enda som verkar våga ifrågasätta.. Nog bäst att Snushane levererar denna gång om han skall bära upp sin attityd och komma ut med lite värdighet..
9386: Får väl se om du knäpper Madhawk på fingrarna denna gång då, om du redan nu vet att Joulevi är klar. 😉 Säger ju inte nej till Joulevi som sagt. 😁
9386: Du är fortfarande helt 100 på att Joulevi är klar för Timrå eller? Varför fortsätter han köra matcher och dröja tills han är presenterad i så fall? Ingen ifrågasättning, utan bara en fundering här.
Olli Juolevi en av de sämre i nattens match mot Ontario Reign. De 2 första matcherna har han varit en av de bästa spelarna vad jag hört. Såg jätteloj ut idag. Är det en slump?
Dubbeld: god morgon denna skarpa oktober arla. Idag dukar man upp med oxfile, Amarone vin och den finaste konjaken och är förväntansfull inför dagens match. Men tyvärr så blir det smörj i arslet. Förlust alltså. 2-5 till Rögle.
hockeyärnice: Tråkigt med Hanzl. Blir tuffare imorgon men vi tror på detta alltid! Blir 3 kedjor och en juniorkedja typ. Vi får toppa och gå på 3 kedjor i 3e perioden just i denna match. Det klarar vi!
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·