Captain Crash Hehe ja det var klumpigt skrivet. Har ärligt talat varit lite skeptisk från början, ville egentligen ha ett logiskt svar från nämnde Snushane. ville alltså försöka få ett normalt svar på att han skall vara 110 procent klar och fortsätter spela i AHL och Madhawk nyligen yttryckt att han av allt att döma blir kvar i Nordamerika. Men hans svar gjorde väl snarare att jag gått från att vara skeptisk till att ifrågasätta vill säga. De flesta härinne har ju köpt hans rykte känns det som. Jag är själv inte helt övertygad än som sagt. Men sen hade han ju rätt om Dahlén så att säga, därav har man lämnat dörren lite öppen på glänt så att säga.
Men så fort man ens är lite frågande till Snushane så kommer ju kommer ju mothugg med näbbar och klor, även om det är en ärligt och mjukt framtonad fråga. 😅
DenRöda: Ja precis, det är min känsla med. Att Joulevi inte är avskriven men inte heller färdig på långa vägar. Gott nog att Kapanen är på den hyllan och letar! Om Lyytinen kan fortsätta på inslagen väg så kanske vi har råd att vänta nån vecka till på spetsback.
Sputnik: Första och första. Även om den kedjan står på papperet som ”1a” så är den inte det. #54 #51 #14 är våran leading line än så länge. Walli får ju dessutom spela med minst lika bra spelare i nuläget ändå, Andersson har varit bättre än Lundin och Alvarez har varit bättre än Wedin. 🤷♂️
7043: Nej men nu stod den som första "officiellt" så för enkelhetens skull så benämnde jag den så. 🙂
Hartmann har ju varit iskall som sagt men kanske bra att få upp en intensiv och het walli för att jaga igång Lundin och Wedda. Hellre 2 hyffsat fungerande kedjor en en helt iskall var tanken.
Eftersom att Snushane "jinxar" i vanlig anda, så tycker jag att jag måste balansera detta lite. Köpte en TIK tröja och hade på mig den för första gången när TIK vann borta mot Malmö med 0 - 7. Hade den inte förra matchen, men den kommer på idag. Så säkra 3 poäng, borde väl helt logiskt bli 7 - 0!💥💯💥❤️🤍❤️🤍❤️
JonteD: kan vi bara behålla Antes struktur så är jag nöjd! Rögle är minst lika bra som Lule, men blir det bara ett eller två i baken så har vi chansen!
Charliejfz: Japp, vi har lite skador men har en bra svit. Ni har 3 raka. Vi får se om ni får kaffe å kaka eller om Medelpads stolthet kan få er att längta hem till Spättekakan.
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·