empa11: Är det Claesson som dömer kvällens match så är uppmaningen till publiken tydlig. Konstant burop från första nedsläpp till att karlj*veln blåst av matchen.
Räknade nu att jag denna säsong varit på 10 hemmamatcher. Sett 5 vinster, 5 förluster. Någon stapel kommer ta ledningen efter ikväll. Lovade efter i lördags att inte åka på nästa hemmamatch, mest för att jag inte är stolt över att visa mig så där obeskrivligt förbannad offentligt.
Imorse skrev farsan att jag kunde ta två logebiljetter. Svag som man är kan man inte stå emot. Givetvis tycker jag man ska stötta live alltid när man har möjligheten, men jag har typ minneslucka efter slutsignalen i lördags. Drack inget, så inte det. Utan av ilska. Inte ok såklart.
Nu ryktas det att Claesson dömer igen? Jesus. Får proppa antihistaminer eller något innan, det brukar lugna.
russkiy medved blyat: hur kan detta var möjligt? Hoppas du skämtar. Gör han en likadan match till, så kan han pensionera sig direkt. Han såg ju inget, eller så ville han inte se.....
russkiy medved blyat: Är det på det sättet så förutsätter jag att hela NHC arena markerar på en gång han kommer in på isen och sätter press på honom från start. Han ska få det svettigt o ytterst jobbigt ikväll… men det är ju bara vad jag tycker!
Knylan: Vi har faktiskt all chans att starta en vinststreak framöver. Har räknat att vi har chans att vinna 12 matcher i rad från och med idag. Skellefteå har en formdipp vi kan utnyttja. Vill absolut inte jinxa alls men det är ett skönt schema nu. Det kommer såklart sluta med 10 torskar av 12.
Det är två väldigt jämbördiga lag som möts ikväll. Even steven under i stort sett i varenda kolumn. Vi körde över dem i det senaste hemmamötet, de körde över oss lika hårt senast nere i Ängelholm.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen