Zäta75: Man verkar inte tro på det själva, iom att man tappade 3-1 och några dåliga resultat i tidigare matcher när man spelat hyffsat, de behöver nog en nystart.
söder över: Vad är det Timrå IK förväntar sig att folk ska betala pengar för och komma och se? Den här skiten? Till och med Lander går in och tar en idiotutvisning. Är det 5/6 senaste hemmamatcherna som vi torskat nu? Ring Sundsvall hockey och kolla om vi kan få spela hemmamatcherna i deras hall istället.
Herminator: Topp 6 kan vi nog glömma. Kval ska vi bara inte riskera heller. Men det kan komma att bli ett getingbo om play-in platser.
Om jag försöker se det positiva med det så har flera av spelarna som är ifrågasatta och på gränsen chansen att kliva fram och visa "jag är fan nåt att ha med en regnblåsig dag".
Jag saknar ord för den här insatsen. Snacka om ett skådespel som kommer påverka publiksiffrorna. Om man velar, vem fan kommer åka ut hit med detta färskt på näthinnorna? Och vi snackar om direktplats.. Med den här lägstanivån kan vi nog fetglömma det.
Ante måste rita upp en PP-modell för de matcher när Dahlén inte är påslagen.
I såna här matcher så blir det att EP och Jonte står och puckar längs högerkanten - en spelare stänger av farliga pass mellan dem medan en annan stänger av typ alla pass över mittlinjen eftersom hela Timrå försöker parkera sig i slottet.
Bragd-Birger: Ja tyvärr klarar inte E.P att driva spelet själv, tyvärr en dyr post sett till prestationen över hela isen även där.
Visst kapanens berömda 2 års, men just nu tycker jag de långa kontrakten från Nubben på Wedda och E.P kan stå oss dyrare. Jag börjar mer och mer förstå RunarUP och hans skeptisism angående emil.P efter att ha sett honom mycket i Växjö.
Wedda baserar jag på hans skadebenägenhet och att han typ aldrig lirar mer än 30 matcher och att vi aldrig lär få ut pengar från försäkringskassa att kunna ersätta honom under säsong heller.
Sputnik: Det kan väl inte vara mer tveksamt att skriva två år med Pääjärvi än att skriva två år med en osedd, skadedrabbad finne från Liiga som ska spela 3:e eller 4:e?