mikenomad: Det finns stora problem internt ja. Mer säger jag inte. Ante har tappat omklädningsrummet. Han måste bytas ut omgående tyvärr. Gillar Ante som fan.
Hade jag varit på plats och betalat för något dylikt hade jag reklamerat biljetten inför tredje. Fysatan vilket bottennapp. Dom bör nog krypa på knäna inför sponsorerna och bjuda på gratis inträde om dom vill ha folk på lördag.
Intressant hur man hanterar det som inte fungerar, ta t ex PP. Näe vi pratar inte så mycket om det, för då kan det låsa sig. Goddag, en av dom viktigaste spelformerna o helt avgörande i ett slutspel. Det är väl nått man skulle lagt åtskillig tid att analysera o förbättra. T om egna spelarna undrar ju varför det inte blir nån förändring. En gåta när vi har 3 tränare…..
Skrattretande, om det inte vore så jävla pinsamt. Den som undrar varför Timrå har en ny coach nästa säsong kan gärna svara på hur preppning och taktik ser ut inför en sån här match. Det här är ett jävla haveri vi bevittnar.
Frågan är väl om det finns någon som helst möjlighet att ta sig in i den här matchen. Rögle spelar 100% i komfortzonen, vi har fortfarande inte fått av oss skridskoskydden.
"Jättemärkligt" att vi har usla publiksiffror hemma. Vem fan vill offra en helkväll på att se ett lag åka runt och be om ursäkt?
Zäta75: Ja alltså Ante måste verkligen entledigas illa kvickt. Jag tror helt seriöst att det skulle se bättre ut även om han inte ersattes, om vi kör vidare med endast Molinder och Marklund. 100 på att det här sitter i relationen Ante-laget. Rögle må se ut som världsstjärnor men ett sjukt underbetyg isf till dem att endast ha 2-1 efter 2 perrar mot det här låtsaslaget
AVGÅ ALLA!!!!! NU!!! Tack men Hejdå Ante! Han tar tappat laget. Det måste vara medvetet av spelarna!! Så här kan det inte se ut. Det är omöjligt! Orimligt!!!
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·