vonDöbeln: Alltså så här i efterhand så blir ju allt väldigt tydligt. Jämför antes intervjuer före han fick beskedet och efter. Jag tycker det låter som han har tappat precis ALL gnista, det är inte konstigt om laget faller ihop också. Sen kan man ju ifrågasätta hur professionellt det är. Ante ska väl ha ett nytt jobb efter detta? Man kan fundera på hur det gick till när han fick det här beskedet men han och spelarna verkar ha glömt vem det är som avlönar dom. Tror dom att det är styrelsen som har krav? Vad tror dom i så fall att dom 5000 (som nu är 4000) på läktarna har för krav?
Befriande att höra spridda burop från läktarna. Minns inte senast jag hörde det. Det är ett under att vi är med så pass bra som vi är i tabellen men det måste ske en förändring omgående.
Undra vad snacket är i omklädningsrummet i periodpauserna? Hur skönt det ska bli att få komma hem och sova kanske? Vad vet jag men inte fan snackar dem hur de ska göra det bättre iaf, spelar vi såhär blir det fan inget slutspel!
Woody: Spelar ingen roll vad de ha betalt. Det krävs motivation för att gå 100% in i en match samt vara framgångsrika och motivation skapar man inte med deras lön.
Rögle är faktiskt ett rätt bra lag, betydligt bättre än vad tabellen visar. De var ju uträknade förra säsongen och vände mot Leksand och gav Skellefteå en match i kvarten. Slutspelslag skulle jag säga. Tyvärr visar inte Timrå några slutspelstakter ikväll
mikenomad: Här inne brukar det alltid pratas om att hockeyspelare är välbetalda yrkesmän. Då är det väl fan skandal om man spelar på halvfart för att man är missnöjd med tränaren? Spela för klubbmärket och fansen för bövelen!!! Resten får ni sköta internt.
mikenomad: pinsamt beteende i så fall . Hur faan kan de göra så mot de som betalat dyrt för att åka till hallen å stötta dom. De är å pissa på sina supportrar
Zäta75: tycker det där är ett jävla trams egentligen , välbetalda bortskämda spelare. De ska ut på isen och ge allt oavsett och inte skämma ut sig så här!!
Zäta75: jag gillar inte min chef jag häller. Men för de kan ja inte ge faan å göra mitt jobb. Jävla divor dessa satans överbetalda divor. Håll in deras lön å återbetala de stackarna som betalt ikväll
Styrelsen säker på att klara licensen. Oavsett uselt spel. Oavsett knappt 4.000 på läktaren i dag, vilket kommer att sjunka likt laget i tabellen. Hur får man budgeten att gå ihop? Vad räknade man med för publiksnitt? Alltså, hur länge tänker Kapanen vänta innan Ante, Marklund och Moilnder skeppas?
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·