1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590301 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - SAIK 2007-10-06

« · 919207 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - SAIK 2007-10-06
fighter: www.sr.se/hockey, sen hittar du alla matcherna till höger :)
Kommentera

Jensen_12: Ta bort "," från länken :P
Kommentera

Jag kan ta förluster mot lag som HV71 osv. (speciellt borta) men hemma mot Skellefteå är det bara 3p som gäller. Kom igen nu TIK!
Kommentera

dr-nix:

Skellefteå spelar väldigt smart och imponerande..Spelar som ett bortalag ska göra..

Målet var väldigt snygg..Backlund hade inte en chans..
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Befinner mig på ståplats nu och kan rapportera att första perioden var bara skit. Inte bara i tik-ögon. Aik har inte varit nå bra heller. alla timrås passningar hamnar alltid bakom spelaren den är tänkt till. Aiks mål kom med ngr sekunder kvar i pp och det var en konstig omedveten styrning framför mål.
Kommentera

Vicken skit-period av i första hand Timrå, allt går fel och inget funkar.....näää, nya tag i andra, annars sitter vi i skiten snart igen......
Kommentera

Vilket sömnpiller 1:a perioden var. Instruktionsvideo på hur man inte ska spela hockey, dvs ingen fart, inga tacklingar, missförstånd över hela isen. Dock tycker jag Backlund varit ok, målet går inte att göra så mycket åt när mcdonnel fick en drömträff.
Kommentera

othan: Tycker det ser ut som om Saik gör en kanon period, där Timrå inte kommer igenom mittzon, Och att Tik spelar helt bedrövligt utan någon som helst fart. 3 spelare får godkänt, Kokko, Martinen och Backlund, resten bedrövlig.
Årets sämsta period, möjligtvis andra perioden i Linköping var sämre.
Kommentera

gud: Vi får nog vänja oss vid att det kommer se ut så här , det här är väl nästan första säsongen vi är tippad att ligga i toppen, så alla lag kommer nog försöka spela snålt och efter sina resuser helst i våran kula, till och med HV var sparsam och nogranna fast dom möttte oss hemma.

Tror vi kommer få se lite mer fart i andra, har en känsla av att det nog bara är Koskinen och Lotvonen som inte har stubb som frisyr efter pepptalket inför andra, challe har nog vidgat luftrören rejält misstänker jag.

vi vinner andra med 3-0
Kommentera

Oj vilken mörkrets match...
Inte nånting stämmer, plus att SAIK grisar på riktigt bra

Det här ser riktigt, riktigt jobbigt ut. Vi skapar ju ingenting
Kommentera

De senaste 5 perioderna...tror aldrig jag sett ett TIK lag skapa mindre
Kommentera

Vad är det med Backe och lobbskotten från blå...
Detta går åt pipan
Kommentera

lincoln:

Härligt såll Backlund verkar vara idag?!

Har kräftgången börjat nu?
Kommentera

Vad är det som pågår?!.. Jag är besviken.
Kommentera

Detta är nog det sämsta jag sett, trodde inte att man kunde vara sämre än mot HV71 men jag hade otroligt fel. TRAGISKT!
Kommentera

Acke: Rullgardinen ner. Men vad annat var att vänta+! Lördagsmatch och Skellefteå på besök. Då kan aldrig bli tal om något skönspel.
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Periodpaus 2. Hade jag inte åkt hockeybuss hade jag åkt hem nu. Så fruktansvärt värdelöst. Det finns ingen fart lr ngnting i timrå idag. Den enda som är godkänd är regin. Ska ngn vända det här åt oss så är det han. Sanny klev av efter 12 min. En klubba i ansiktet. Aik spelar smart. Precis som de ska göra på bortaplan.
Kommentera

Det är ju i en sådan här match som man vill ha en målvakt som kan spika igen, men icke... Koskinen verkar ju inte veta att det är match, åker runt och glider o petar på pucken.
Kommentera

Acke: jaa spelar dom så här så är dom tamigfaan inte värda några poäng,challe måste väcka dom nu,spola dom i kallvatten.
Kommentera

Uno Gordon: ETT skott på mål i andra perioden. ETT skott. Vad ska man säga....mer än ETT JÄVLA SKOTT
Kommentera

Acke: Måste komma ihåg att HV är ett riktigt bra lag, men det är inte Saik.
Fy fan vad dåligt spel, detta måste vara Tiks i modern tids sämsta 2 perioder någonsin.
Uscha mig detta är uselt.
Kommentera

Greven: Djupt jävla tragiskt. Tur man slipper bevittna skiten live.
Kommentera

Uno Gordon: Den berömda offansiven lyser med sin frånvaro idag. Liksom den gjort till stor del även under de andra matcherna i inledningen av säsongen, förutom mot FBK.
Kommentera

Vet inte om jag sett en enda tackling idag, från något lag. Hade dom spelat såhär mot ett bättre lag hade det blivit typ 10-0.
Kommentera

Nubben, har du börjat kolla på målvaktsförstärkningar.

Backlund följer med Skelleftåes spelarbuss hem ikväll.

Vi behöver en stabil förstamålvakt.
Kommentera

mikenomad: Men alltså när skall vi lära oss att luckra upp ett motståndarförsvar som spelar som typ SAIK? Alltså bara ställer upp och kontrar. Kan vi bara spela en jävla typ utav hockey? Är det bara raggarstuk och tuta och köra?
Kommentera

Johan J: Kan Backe lastas för målen?
Kommentera

In med en ny målis!
Kommentera

Johan J: Aldrig! Backe stannar kvar. Men bör specialtränas! In med Åkerlund i buren.

Också det en kille född i Skellefteå.
Kommentera

Hur faan tror dom att burskyddshockey skall fungera. Hela SAIK hinner ställa upp i mittzonen och vänta. Inte nog med det så när dom skall sätta pucken i spel så försöker dom men halvhjärtade soloåkningar. En match till så här sedan får Challe gå.
Kommentera

mikenomad: Ja för det andra, ett höstlöv från blå. 1:a var svårt att göra något åt.
Kommentera

Acke: Månne det beror på avsaknaden av spelskickliga backar som kan slå avvägda öppnande pass.
Kommentera

1-2 Sanny Lindström!
Kommentera

Allt framåt nu!!
Bra Sanny!
Kommentera

Fick inte peter regin en assist på det målet? :S
Kommentera

Greven: men skjuta kan dom ialla fall ;-). Än lever hoppet.
Kommentera

Acke: Timrå har av tradition stort tålamod med tränare. Aldrig att Challe får gå den här säsongen såvida vi inte riskerar kvalserien.

Härligt Sanny!
Kommentera

PP nu igen, hoppas den slinker in igen!
Kommentera

Jensen_12: ooooooooooooooooooooooooooooooooscar sundh
så snyggt
Kommentera

2-2 Oscar Sundh ! (straff)
Kommentera

Härligt SUNDH!
Kommentera

Jensen_12: Underbart! Var livrädd när jag hörde att Sundh skulle lägga straffen. Men han var iskall. Tack för kaffet!
Kommentera

Uno Gordon:

Grattis!
Kommentera

Klockrent, come on!!!
Kommentera

Skit också...
Kommentera

Kände att Sanny var mannen att ta tag i detta.

Men! Utvisning så fort man slår på sportradion... Säkrast att stänga av allting igen.
Kommentera

Kongo: Vad håller Andersson på med. Det har ju varit 5-6 utvisningssituationer i rad.... och så tar han åt andra h¨ållet
Skit vad less jag blir om han sabbar det nu
Kommentera

Där rök chansen till 3a och ökade risken för nolla
Kommentera

Nu är det tydligen en domarskandal i playwood ladan ..mycket gnäll i Timråland
Tomas Andersson har väl aldrig gjort en dålig match !*
Kommentera

Uno Gordon: Backlund är en bra målvakt men min åsikt är att han måste jobba för att få upp sin jämnhet.
Kommentera

« · 919207 · »