lungan: Jag är inte så säker på att det blir en enkel resa... SAIK är svårspelade och jobbar till sista blodsdroppe. Kan vi dock komma upp i normal nivå så ska det väl kunna sluta med ett par måls marginal, men jag har äckliga vibbar.
Ambroo: Håller mé, det är inte en " ställa in skridsko match" vilket jag hoppas vi slipper se. Men med den inställningen som Tik visade i tisdags, tror jag nog det blir 3 points. Skall bli intressant å se, den så redan nedgjorda MACHULDA debuttera, hoppas han hamnar som Tifo innan säsongen är över ?
Ambroo: Tror också på en mycket obehaglig resa imorrn. Utgångstipset är ett kryss. SAIK kör på fyra kedjor. Hur det ser ut för oss kan man ju bara spekulera i. Vi orkar inte hur mycket som helst.
Ser mörkt ut enligt ST: Timrå: Fredrik Warg (blindtarm), Mattias Wennerberg (lår), Robert Carlsson (rygg), Timo Pärssinen (ljumske) och Johan Svedberg (axel) är skadade sedan tidigare. Till det kommer Pär Styf (knä) och Sanny Lindström (XXX) som klev av senast i Karlstad, samt Magnus Nilsson som fick ett skott på foten och inte kunde träna i går. Samtliga tre testas dock före matchen. Tränarsnack Timrå: – Vi får se om vi går på tre femmor, eller hur vi gör. Jag hoppas både Sanny och Pär är tillbaka och kan spela. I längden blir det jobbigt med så här mycket skador, men nu gäller det att vi visar hög arbetsmoral för att ta tre poäng mot Skellefteå, säger Kent Johansson,,,,
Mörkt ja, men inte svartgult..... Mörkt rödvitt ju......
Denna match visas på C+, så nu jävlar måste verkligen anstränga oss. Vi ska inte bara visa SAIK(o) "supportrarna" vart skåpet ska stå. Vi ska visa hela hockeysverige att vi står upp för våra lirare och inte tolererar sånt här som vissa "NP"-medlemmar ängnat sig åt på senaste tiden.
Som jag tidigare sa; Ladda upp med halstabletter, ta med flaggorna och halsdukarna. Vi ska skrika hela matchen, vi ska synas och vi ska höras. Nu ska vi ge dom här småglinen en upplevelse de sent kommer att glömma.
Jag har dessvärre ingen möjlighet att närvara i e.m. men skickar brorsan som representant för familjen! Hoppas jag kan sitta stolt tillbakalutad hemma och njuta av Sveriges bästa lag när de trots skadehelvetet kör över mupparna ackompanjerade av ett MÄKTIGT publikstöd!
Samt att Machulda debuterar och slår alla med häpnad och är fullkomligt lysande så jag får anledning att stå i skamvrån härinne! :-)
nixXz: Jadu...Kenta lever ju med den verkligehten och har säkert en plan. Men att hålla förstaplatsen är nog inte möjligt i längden om det inte snart ljusnar betänkligt på skadefronten alt. ett antal toppspelare värvas...
Frella: Nu ska vi inte vara såna! Kanske t.om. Kenta hamnar i ett läge där han känner sig nödgad att ta in lite junisar. Kanske isf kan innebära att nåt litet gott kommer ur den här situationen. Tycker personligen att läget inte kan bli mkt bättre. Vi är mitt i serielunken, leder serien och kraven kan knappast bli orimliga på dessa spelare. Jag menar, de rycker ju in för att det är kris så förväntningarna kan inte bli så jättehöga.
General_Moisio: Petitess i sammanhanget... Det viktiga måste vara att sjunga och vråla bort töcket pack som hängde Hedstöm... Applicera halstabletter bara så grejas det lätt som plätten....
Friman SR: Hey 08:or! Fick ju offra dagens hemmamatch eftersom det är maiden som hägrar i STHLM ikväll! Men vi måste ju givetvis se matchen på tv. Vilket hak rekommenderas??
En match man längtat efter så länge över att få bevittna spelas idag. Hoppas det blir ett enormt tryck på läktarna idag. Sektion D är armerad och skjutklar!
Jag har halvtaskiga vibbar idag. Laget verkade grymt sletet senast mot fbk. Hur mycket hinner man återhämta sig på knappt två dygn? - Hoppas på en jävla massa men jag är skeptisk. Hoppas verkligen på seger men är nog nöjd med en pinne. Ja ja 1.47 kvar till nedsläpp...
Mappe: Misstänker att det kan vara svårt i dag. Men om vi får upp farten som mot FBK hemma senast bör det gå vägen. Frågan är dock om det kommer att hända i dag?
Och vad för ont har Timrå gjort mannen med silverhåret? Han ser bara anti, anti, anti, anti Timrå... Jag har sagt det förr... tyvärr, inte bara en massa skador och sjukdomar, vi ska måsta hantera Virus oxå....
Bra vibrationer..... Ja, Kicki Danielsson, i min hjärna så existerar det ivartfall inte ihop med mannen med silverhåret... Virus. e inte det en sjukdom förresten?????
Kämpa nu TIMRÅ och sy igen käften på silverhåret, snälla.....
Ska bli intressant att höra kommentarerna kring våran nye tjeck efter matchen. Ingen i Timrå, varken publik eller ledning har ju sett karln spela i år så
:-)