Uno Gordon: det är väl rätt,men man måste våga vara realistisk ibland ochså,jag tycker att jag har ställt höga krav i år sen har man blivit lite besviken bara,men det är bra man ska vara positiv,i lördags såg jag matchen mot djurgården och det var en positiv upplevelse.
mikenomad: ja hörde du när han sa att Axelsson har ett LITET friläge hur man nu kan ha det...sedan tystnad i en halv sekund sedan utbrister han med DET ÄR MÅL.
Sedan slog han på musiken mitt i en mening när han rundade av den andra perioden....
Axelsson var ju het på försäsongen men när ES väl startade var det stolpen han träffade, så han svalnade rätt snabbt. Roligt att han verkar vara på gång.
fighter: Och Jonasson verkar kallsvettas och liiiiiida nåt oerhört över att SAIK inte får utdelning på sina målchanser och att Timrå har en 2-0-ledning!
RocknRolf2: Nu tar vi hem det här annars blir ruskigt förbannad! Finns inte på kartan att vi skall tappa 2-0 på hemmais mot ett skitlag som Skellefteå.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.