superfalle: Många snackar om Kalle att han är på senare år och hans bästa tid har gått förbi... men statestiken visar annorlunda, han är utan tvekan timrås bästa back
superfalle: Vettefan om jag jublar så mkt. Kalle är omtyckt, jag vet det, men jag tycker han hamnar i tidsnöd jävligt ofta i egen zon. Han gör mig närvös!!!
JonasD: ja jag har ju aldrig tyckt kalle varit bra . men på senare tid har ja ändrat mej .. han gör så gott han kan och visar hjärta .. det räcker långt för mej.. sen är han ju inte direkt någon blixt.. men jag har aldrig sett han bättre än han varit på senare tid... lägger en hel del fina pass och har till och med i någon match tagit fina offensiva intiativ.. heja kalle
superfalle: Måste endå säga att jag håller med där. Han har vart bättre på senare tid, och jag tycker man märkt skillnad bara från inledningen av serien.... Självklart önskar jag inte heller att han e skadad... Problemet är juh de nivålskillnader som karln' tyvärr uppvisar.
T T: Jag tycker det är för dåligt om det åtminstone inte blir 5000. Här har folk gnällt på resultat och framförallt spel, men vart är man när det vänder?
Ambroo: När man läser dom där siffrorna som kommer ut från klubben då kan man bortse från ståplatssiffrorna. Det intressanta är sittplats. Säger dom som nu, att det är 961 sittplats över ca 4,5 timme innan matchstart, då blir det max 5000 på matchen. De kan nog sälja ca 200 biljetter till. Inte mer.
JonasD: Tycker han skött sig ypperligt i år. Har inte varit nervös en enda gång med Kalle faktiskt. Däremot kan Lotvonen och Styf lalla med pucken lite väl ofta.
Intressant att Marttinen tycker att Organisationen är mycket bättre i Skellefteå än i Timrå o att Skellefteå spelar mer som han är van vid jämfört med i Timrå.
Snoop: Hmm tror ni Challe använde honom på fel sätt? Sant han är ju en diva som fick komma in i Organisationen och göra som han ville i SAIK och han har ju till viss dels lyckas...
Man önskar ju inte att någon blir skadad... Men han kan väl iallafall få jävligt ont?
jens_88: Ja jag hoppas som sagt att han kan få lite ont och att vi vinner, sen hade man inte velat ha honom kvar här även fast han gjort massa poäng.Divor behövs inte här och vi vill inte ha sånna spelare som kräver speltid, man ska fan i mig förtjäna de.
jens_88: Det funkade helt enkelt inte. Han hade antagligen inte passat i Timrå med någon annan coach heller. En spelartyp med den inställningen skapar bara disharmoni i ett lag, är man i en sån sportslig kris att man kan tumma på lagmoralen, fine. Då kanske han funkar men killen lär ju inte spela länge i SAIK heller...
Portello: Det som talar till Timrås fördel i afton är att det måndag och inte lördag och att jag inte är närvarande. Lördagsmatcher mot SAIK med mig i publiken är ingen hit. Därför tror jag det blir seger.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.
Dags att glömma gårdagens match för att ladda om batterirena till morgondagens fajt!!
Dags att krossa Saik en gång för alla!!!!