1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590673 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-12-03

« · 948597 · » Till forumet

Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-12-03
Nu är det dags att blicka framåt!!!

Dags att glömma gårdagens match för att ladda om batterirena till morgondagens fajt!!

Dags att krossa Saik en gång för alla!!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-12-03
Imorgon blir det 6-1,äntligen lossnar det!!
Kommentera

Dags att byta tråd

Skönt att Hynning spelar ikväll. Kanske han fått ordning på grejorna.
Kommentera

Dagens domartrojka.

ANDERSSON, Thomas

NILSSON, Klas
AHLSTRÖM, Anders

En fråga ställdes under tågresan nu in lördags. Varför är det så många domare som kommer från Gävle och så få som är från vårt område?
Kommentera

Dream Team: Gävle är en hockeystad, och det är inte Sundsvall med omnejd. :-)
Kommentera

Huge: Och då blir man automatiskt domare?

Här fostrar vi hockeyspelare, i Gävle fostras det domare.
Kommentera

actionleif: Och vågar jag säga att det är tveksamma domare dom fostrar... Eller blir det disceplin nämnden då?

Hur länge blir Robban borta och spelar Kalle idag?
Kommentera

jens_88: Robban borde vara borta någon vecka ungefär. Kalle borde spela ikväll, sa challe.
Kommentera

Jensen_12: så kalle spelar ... fan va skönt att höra. det var ingen hjärnskakning då.... perfekt..
Kommentera

superfalle: Många snackar om Kalle att han är på senare år och hans bästa tid har gått förbi... men statestiken visar annorlunda, han är utan tvekan timrås bästa back
Kommentera

superfalle: Dom trodde han fått det först, men det var en sträckning i nacken tydligen.
Kommentera

jens_88: Ja, han och Kokko tycker jag varit bäst hittills, och Lotvonen också.
Kommentera

superfalle: Vettefan om jag jublar så mkt. Kalle är omtyckt, jag vet det, men jag tycker han hamnar i tidsnöd jävligt ofta i egen zon. Han gör mig närvös!!!
Kommentera

JonasD: ja jag har ju aldrig tyckt kalle varit bra . men på senare tid har ja ändrat mej .. han gör så gott han kan och visar hjärta .. det räcker långt för mej.. sen är han ju inte direkt någon blixt.. men jag har aldrig sett han bättre än han varit på senare tid... lägger en hel del fina pass och har till och med i någon match tagit fina offensiva intiativ.. heja kalle
Kommentera

- Båda matcherna mot Skellefteå har varit täta och jämna tillställningar och det är väl ingenting som talar emot att det inte ska bli det igen.

Eh, det blir alltså en ojämn match i kväll?
Kommentera

superfalle: Måste endå säga att jag håller med där. Han har vart bättre på senare tid, och jag tycker man märkt skillnad bara från inledningen av serien.... Självklart önskar jag inte heller att han e skadad... Problemet är juh de nivålskillnader som karln' tyvärr uppvisar.
Kommentera

T T: Hur som helst så verkar det bli ett jävla drag:

Ståplatser kvar:
1032

Sittplatser kvar:
1008
Kommentera

Ambroo: Prognos 4400. Utan fribiljetter och rabatter hade det inte varit fler förra matchen heller.
Kommentera

Ambroo: va fan .... synd .. vi timråfans från östersund åker i alla fall ner och hjälper till att hälla stämningen uppe 4.1 blir det
Kommentera

T T: Jag tycker det är för dåligt om det åtminstone inte blir 5000. Här har folk gnällt på resultat och framförallt spel, men vart är man när det vänder?
Kommentera

superfalle: Klacken brukar vara som bäst när förutsättningarna är som sämst.
Kommentera

Hoppas Jyri Marttinen kan låta bli att göra mål på oss idag.
Kommentera

T T: Kan väl bero på att alla matcher tv sänds för dom som har c. digital osv eller är det kanske ekonomi o julhandel som drar ner Arena-besöken?

Har för mig att det varit fler besökare tidigare år men det kan ju vara ett önsketänkande el. minnesfel? Ni som har koll på åskådarstatistik....

Några teorier?
Kommentera

htikare: Snittet är det högsta sen återkomsten (bortsett från lockouten).
Kommentera

Ambroo: OK! Tack...då får man vara rätt nöjd ändå kanske trots utbyggnaden o fler tv sändningar så är det ändå okej ....
Kommentera

Ambroo: De där siffrorna som du hänvisar till stod i går också. Men det är klart det hade behövts betydligt mycket mer. Tråkigt.
Kommentera

Snoop:
Sanny, om du läser detta, 100 spänn om du får in en open ice hit på Marttinen!! :)
Kommentera

JonasD: Skulle vara så J*kla skönt om Sanny kunde proppa divan !!
Kommentera

El Aka Ali: Det är uppdaterat nu, men det är likförbannat ett klent intresse:

Ståplatser kvar:
1024

Sittplatser kvar:
961
Kommentera

Ambroo: När man läser dom där siffrorna som kommer ut från klubben då kan man bortse från ståplatssiffrorna. Det intressanta är sittplats. Säger dom som nu, att det är 961 sittplats över ca 4,5 timme innan matchstart, då blir det max 5000 på matchen. De kan nog sälja ca 200 biljetter till.
Inte mer.
Kommentera

JonasD: Tycker han skött sig ypperligt i år. Har inte varit nervös en enda gång med Kalle faktiskt. Däremot kan Lotvonen och Styf lalla med pucken lite väl ofta.
Kommentera

Jag tror att Marttinen är väldigt taggad ikväll. Bara en känsla jag har. Hoppas vi är mer taggad o sätter Saik på plats. Sitt!
Kommentera

Intressant att Marttinen tycker att Organisationen är mycket bättre i Skellefteå än i Timrå o att Skellefteå spelar mer som han är van vid jämfört med i Timrå.
Kommentera

Hahl Bundy: hahaaha va bitter han är, bara hoppas att han blir proppad idag och att vi vinner, sen gör de inget om AIK åker ur elitserien heller ;P
Kommentera

Snoop: Hmm tror ni Challe använde honom på fel sätt? Sant han är ju en diva som fick komma in i Organisationen och göra som han ville i SAIK och han har ju till viss dels lyckas...

Man önskar ju inte att någon blir skadad... Men han kan väl iallafall få jävligt ont?
Kommentera

jens_88: Ja jag hoppas som sagt att han kan få lite ont och att vi vinner, sen hade man inte velat ha honom kvar här även fast han gjort massa poäng.Divor behövs inte här och vi vill inte ha sånna spelare som kräver speltid, man ska fan i mig förtjäna de.
Kommentera

jens_88: Det funkade helt enkelt inte. Han hade antagligen inte passat i Timrå med någon annan coach heller. En spelartyp med den inställningen skapar bara disharmoni i ett lag, är man i en sån sportslig kris att man kan tumma på lagmoralen, fine. Då kanske han funkar men killen lär ju inte spela länge i SAIK heller...
Kommentera

spelar Erik Andersson ikväll eller är han ännu ryggskadad?
Kommentera

Hockeypucko: han har redan lirat med IFSH så nej han är inte ryggskadad längre, däremot har jag ingen aning om han är med i kvällens trupp.
Kommentera

Hockeypucko: Bröderna bäpä is back.
Kommentera

Hockeypucko: Japp Erik spelar center mellan B.Svensson och Hynning
Kommentera

ah kollade just in stats.swehockey.se, Erik Andersson lirar ikväll.
Kommentera

Ska bli kul att se dommar insatsen och om samtliga spelare blivit varse om detta, innan nedsläpp!!

Se länk nedan fr. Aftonbladet!
Kommentera

lungan: Annars var det ju LEDARNA det gällde.
Kommentera

Är mycket trevligt och stabilt att E.Andersson är tillbaka..

Hoppas på seger! 3-1 inget omöjligt resultat
Kommentera

Wesse1: Nej spelare också, läs hela artikeln

Automatiskt en match avstängning lär inte gälla en ledare, eller???

Lat är du, läs hela innan du säger din åsikt
Kommentera

Lycka till ikväll.Släpp inga poäng till västerbotten är ni snälla.
Kommentera

Portello: Det som talar till Timrås fördel i afton är att det måndag och inte lördag och att jag inte är närvarande. Lördagsmatcher mot SAIK med mig i publiken är ingen hit. Därför tror jag det blir seger.
Kommentera

lungan: Varför skulle inte en ledare kunna stängas?
Kommentera

« · 948597 · »