Saik är riktigt bra och gör Timrå lite stillastående. Måste in med en puck tidigt om detta skall gå vägen. Själv anser jag Saik kanske är ES mest kompletta lag blandat med ungt o gammalt.
Tycker det är en ganska bra match.
Får vi bara fast Saikarna i offensiva zon kan det gå vägen.
RTS: När man lyssnar på webradion så låter det lite som att vi har bränt en jävla massa prima målchanser, hur har det egentligen sett ut på den fronten?
Det har varit några chanser, inga direkta öppna mål, men många lösa puckar kring i målområdet som man slagit efter och lyckas slänga upp i magen på målvakten.
Måste minimera misstagen, i tisdags var der dribblingar, passningar och åkningar i egen zon så man blev mer gråhårig än det man redan är......såg jävligt snyggt ut men oerhört pillerframkallande.
"En brottningsmatch mellan Skogs......." Tack käraste kommentator på webradion för att du avslutade din mening där! Jag hoppas att Skogs inte hade en brottningsmatch med sig själv på plan o.o
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·