kraft: Tror dock att man inet får glömma bort att den som är bäst kanske inet alltid bidrar till att göra sina lagkamrater bättre ibalnd kan han göra dom sämre om "vi-tillsammans-känslan" förstörs...jag tycker Perras ord "ingen individ är större än laget" är kloka ord..vi får hoppas att det visar sig så på sikt om inet direkt då akut turbulens är jobbigt också..
hopaps att tex A.Larsson lyfter nu eftersom med mer speltid...
Smokey: Nu börjar det bli billigt att gå på hockey i Timrå. En stor reklamskylt på Coop i Härnösand står Sebbe med erbjudandet " Köp 6 liter Arla Mjölk och få en entrébilljett på valfri Timrå hemmamatch på köpet"
kraft: det finns många stjärnor... dt ska fungera i ett lag... i en femma och i en kedja... allt är inte svart eller vitt jag tror faktiskt på perra som coach. att ha en bra känsla i hela truppen är mycket viktigare än att ha en stjärna som gör poäng.
Tråkigt att vi tappar en bra spelare.... å andra sidan är Corso garanterat lagets dyraste och han lär heller inte ha problem att hitta en ny klubb. Får vi se Sonnenberg nu trots allt?
Ja ,där rök vår i särklass bästa spelare då,kanske ingen svärmorsdröm ,men det är ju hockey föreningen bedriver ! Hoppas bara vi vinner ikväll nu för lugnets skull,men även om vi gör det så beror det INTE på att den bästa är utanför,det säger i sådana fall mer om dom andra 25 "vuxna"om fallet var så...
KniveN: Nej, jag menar bara att ditt prat om att 'vi som var emot Corso' trodde på allt som stod i media. Man behöver inte ha Robert P:s patenterade 3D-tänk för att fatta att droppen som fick bägaren att rinna över träffade glaset med en minut kvar av första perioden mot DIF. Du däremot tyckte att Perra agerade 'onödigt' och valde tidpunkt. Jag hävdar att det är Corso som har valt hela tiden. Och nu får han göra det någon annanstans.
RED DEVILS: Tror fan perra har ganska mycket att säga till om, Challe verkade ha sämre kontakt med linkan. Perra har fått ganska många lirare efter han krävde det etc.
Ja än en gång så blir man förvånad av Timrå IK, vet dock inte om det denna gången är positivt eller negativ. Men det lär ju snart visa sig, men vem är det som bestämmer i dagens TIK???
Kan detta varit på tapeten redan vid murley värvningen. För sonnie har ju inte direkt uttryckt sig i media något om hur tråkigt det är att murley tar/tog hans plats etc.
Passande att vi har canal sport1 matchen ikv iaf =)
mikenomad: I kväll kommer det lite folk och förlorar hemmalaget så kommer ändå mindre nästa hemmamatch. Klubben kanske nöjer sig om det är 2000 betalande åskådare på varje hemmamatch? Nu äre sagt. Hoppas verkligen att någon tar åt sig!
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.