BRA period och rättvis ledning , plus till Lundin och Paigin . Det som kan förbättras är väl att man kan ta mer skott . Blir lite mkt leta passning i anfallszon
Zäta75: Han har redan förtjänat bröfödan!!! Vill mens jag e någolunda nykter säga hejdå till er alla i Timrå jag sticker till Ukraina som frivillig har redan packat bagen o åker på tisdag jag e ju en gammal fjsare o prickskytt!!!!😇😇
Chrille: håller med, inte alls fel att Brynäs torskar idag. I vår position är det betydligt mer värt att i teorin ha 5p upp till Brynäs och LHC med 30p kvar att spela om!
mikenomad: Tombolan kör på igen. Helt otrligt. Lodin har fått göra några matcher i 4e och kanske fått känna på vad,som kan hända om han inte presterar. Men Lööke i 1a? Man kanske har en genial plan mot just Skellefteå vad vet jag.
bar mofftak: ja det såg jag på reprisen. Dommarn släpper den för han förstärker. Borde varit utvisning ändå men lite får han skylla sig själv. Tyckte det var gränsfall offside också. Hade timrå åkt på ett sånt mål hade jag slängt ut alla tv-apparater jag äger.
Puckat: Sålänge Jocke Lindström inte spelar ökar våra chanser väsentligt. Lindström, Möller och Hugg 3 otroligt viktiga spelare som är borta om det stämmer.
Puckat: Mardröm om det rör sig om Covid, fler i laget som lirar ikväll utan symtom. Smittar vidare till vårt lag och nyckelspelare blir sjuk inför nästa veckas 6 poängsmatcher... Hoppas verkligen det rör sig om vanlig förkylning..
Alvarez nerpetad i fjärde, inte en dag för sent. Men varför röra runt i första återigen? Tyckt Åberg Lundin Lööke funkat jäkligt bra? Hade hellre bara sett ett rent platsbyte på Alvarez och Lodin. Jaja, vinst som gäller idag. Oavsett vilket lag nu Skellefteå ställer på banan blir det en tuff match. Forza TIK!!
eliassjo : Man förstår ju om Rajjan inte trivs, inte lätt att få bevisa nått med tanke på matchningen av målvakterna och att man inte blir belönad med ytterliggare matcher även om man gjort riktigt bra insats.
Synd , eller bra , att Malmö och Djurgårns matcher går före vår . Såklart är det bara vinst som räknas idag om vi ska va med , men pressen kan ju öka/minska beroende på vad främst Oskarshamn gör
Turkiska Tiken : samtidigt tycker jag att det känns skönt att föreningen tar ansvar för ekonomin! Det är inte bara några säsonger nu som gäller, förhoppningsvis så kommer vi vara i SHL en lååång tid framöver!