Chrille: håller med, inte alls fel att Brynäs torskar idag. I vår position är det betydligt mer värt att i teorin ha 5p upp till Brynäs och LHC med 30p kvar att spela om!
Zäta75: Han har redan förtjänat bröfödan!!! Vill mens jag e någolunda nykter säga hejdå till er alla i Timrå jag sticker till Ukraina som frivillig har redan packat bagen o åker på tisdag jag e ju en gammal fjsare o prickskytt!!!!😇😇
BRA period och rättvis ledning , plus till Lundin och Paigin . Det som kan förbättras är väl att man kan ta mer skott . Blir lite mkt leta passning i anfallszon
Ingen vidare period spelmässigt från något av lagen. Väldigt få passningar på bladet. Men: skönt med timråledning efter bäst energi inledningsvis. Skellet kom dock mer och mer, och det kommer sannolikt krävas betydligt bättre spel från Timrå om det ska bli seger.
Pagge ser jävligt stabil ut. Nu har han räddat ett mål, bara att göra ett framåt också.
Paigin!!! Den killen kommer att bli nyttig för Timrå. Inget kladd med pucken där inte. Bra tempo, snabba pass, snabb på skridskorna trots sin storlek. Ser till att sätta igång spelet hela tiden. En modern hockeyspelare. I Like :-)