Woody: Det ser fan alltid ut så här mot Skellefteå och Växjö. Vi spelar bra, har goda målchanser, sen får de jävlarna in en och annan turpuck och ett och annat PP. Vi har tydligen ett steg kvar innan vi förtjänar det flytet. Suck.
Tänk vad enkelt ett powerplay kan vara. Klasskillnad på powerplay spelet, Timrå lägger ju halva tiden på att fp in pucken i zon. Sen väl där kommer ett krångligt pass från Dahlen och vips pucken är ute igen.
Smokey: Vill inte vara tjatig men skulle fortsatt vilja se lite förändring i vissa kedjeformationer. Sen är det bara se och lära på Skellfteås PP. Inget kladd och att gå för att göra mål.
Inte lätt att vinna med såna här zebror. Man släpper kapningen på Eronen i första, mitt framför ögonen på domaren men en knuff i ryggen i ett läge där dom redan spelar 5-4, vilken katastrof.
Kerstin_k: Men att spela med Dahlen är som att spela med en man mindre, om man inte är i anfallszonen. Är det bara jag som ser det? Han är ju den enda i laget som inte behöver ha stötskyddad utrustning
Hahl Bundy 2.0: vi har väl tre lag vi inte kan spela hockey mot. Skellefteå, Växjö och Färjestad. Det säger en del när det är Hartmann som haft bäst chanser i matchen, en spelare som inte ens borde vara ombytt till match.
VI har ingen idé hur vi ska spela igenom mittzon. Det är bara dåliga pass eller halvdana dumpningar. Skulle behöva matcha folk som vågar hålla i puck mer utan att för den skull gå bort sig.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
Dags att skaka liv i laget. Lundin och Hartmann kan man trejda bort omg