Sputnik: Lyckligtvis ser Linköping och Malmö ut att gå mot förlust också. Kan bara Luleå göra jobbet mot Oskarshamn så kan jag ta en förlust mot Skellefteå. Synd att det ska vara på hemmaplan med fulla läktare bara.
Två stora problem är förstalinan och PP. Det finns att jobba på!
The great one: Cmore har alltid haft mikrofonerna vid borta stå. Samma på Giffarnas matcher. Kommer ihåg en match då det var välfyllt på hemmastå och bortastå med 0 personer lät högre. Rimligt 😂
Medan jag hyllat Andersson och Lyytinen ikväll, och har landat i att Hartmann gör en bättre match offensivt än på länge, så måste jag säga att Eronen är direkt dålig? Alvarez gör sin sämsta match på länge. Måste också med tungt hjärta medge att Lander väger väldigt lätt ikväll.
thorwald: lider lite med Hartmann idag. Han är piggare än han varit på hela säsongen men han får fan inte dit pucken. Synd också att man väntar till tredje perioden med att testa Halloran, han har i princip dragit upp tempot med 100% i matchen helt på egen hand.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
Två stora problem är förstalinan och PP. Det finns att jobba på!