1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK - Skellefteå AIK 2024-03-02

« · 2664154 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2024-03-02
Rindell på lindbergs mål??
o fyy , leksand ni får han gratis

modo, för att dom drar fullt hus
Låst ämne

Andersson: Jag vet vad jag önskar !
Låst ämne

roger_sundsvall: glömma topp 6 ? Jaha vad önskas i play-in ? Öre , Modo , Mögle ?
Låst ämne

Sputnik1: Troligtvis blir de en lustig komentar 🤬🤬😎
Låst ämne

Olli Nomadinen : Tror inte han e tjejsur! Men men han e ju inte ensam om som att inte ha gnistan iår jag hoppas verkligen att Ollie får fart på detta lag med sitt spelsystem o vad de beror på inte en aning, vi kan ju bara vi vill de har vi sett!! Men jag känner på mig att Ante har en stor roll, ingen to, inget mvbyte när de har behövts så man kan bara hoppas att resten av matcherna blir trevligare att se på 🇺🇿🇺🇿😎
Låst ämne

Lätt seger för saik
med detta spel, top 6 ?? hahahahaha, glööm de
vi har ju inget spel,dumpa o kör 💩
vi slipper åka ur i alla fall
vissa spelare håller HA klass i timrå
JJ är iskall oxå, näee de håller inte
Låt JUEL stå, för faa*
bort med mieho,rindell,hanzl,lundin
behåll lyytinen
Låst ämne

The great one: Ja senaste matchen mot Växjö var ju ett rån dessutom. Hemmaspelet måste upp till nästa säsong om nu Backlund skall ha mage att kritisera publiken att man inte kommer med alla dessa hemvändare..
Låst ämne

The great one: Seriens mest framtunga lag är på plats 8 när det gäller gjorda mål . PP är väl under 10 snart
Låst ämne

Det värsta med kvällen är att vi inte räcker till. Skillnaden mot Växjö, FBK och SAIK är total. Klasskillnad.
.
Låst ämne

SMÅLAND: Så fruktansvärt
Låst ämne

Dubbeld:
Att Oskarshamn bryter sin 12 matcher långa förlustrad mot oss på Tisdag är det kopiöst låga odds på.
Låst ämne

Dubbeld: Tyvärr vinn IK70 på tiesda 🙏
Låst ämne

The great one: Ja hemmaspelet är ett underbetyg till Ante och hans spelsystem. Om man ser till förra säsongen och denna.
Låst ämne

Labban: mm tekningen gick ju hyfsat iaf… det var kampen som uppstår som vi inte bemästrar…
Låst ämne

Vi kommer ge Oskars deras första vinst på ett bra tag.
Uppladdat:

0x600-screenshot-2024-03-02-203645.png

Låst ämne

17 förluster totalt denna säsong, varav minst 12 av dessa är på hemmaplan. Totalt under alla betyg.
Låst ämne

Labban: Didrik har säkert rätt inställning att "göra rätt saker". Att stå upp för laget rent fysiskt i egen zon främst kring det egna målet, där tänker han nog helt rätt. Det är bara den inte så lilla detaljen att han inte räcker till varken i tempot eller i närkampsspelet. Han är tyvärr inte ens nära. Inte på den här nivån.
Låst ämne

JonteD: Han borde börja med att gå upp 5-10 kg igen och visa lite jävlaranamma på isen. Är inte nöjd med Dahlen i år trots att jag älskar honom som en Timrålegend. Han får gärna steppa upp som förra året i slutspelet. Även EP. Under Jokinen blir det intressant att se vad som händer
Låst ämne

Topp6 då , isåfall är det en tvångs - trea på tisdag då .....
Låst ämne

Zäta75: Om, Om, Om, Om, Om, Om... En bra början är ju att börja vinna själva också. 😅🙈
Låst ämne

BaraTikare: Vi har fortfarande chans att komma 5a om LHC förlorar många matcher och vi vinner majoriteten av de som är kvar
Låst ämne

JonteD: Kan ju aldrig tänka mig att han glider runt så här för att han är tjejsur på Ante, då är han grymt patetisk. Är det nån som är Judas i sammanhanget isf så är det han. Och spelar han skadad är det inte vidare imponerande heller för ser det ut så här är han ett sänke. Han gör på riktigt mer skada än nytta i dagsläget
Låst ämne

Karlsson74: Inte Diddes afton ikväll. Hans styrka ska vara defensiven fysiska spelet och där kom han helt fel hela matchen.Erixon som jag kritiserat många gånger tycker jag har höjt sig och är rätt smart i sitt sätt att spela den senaste tiden.
Låst ämne

Modano: Avgå Hanzel!1!1!
In med 6 st 100kg plus spelare som kan tacklas till nästa säsong. Skitsamma om de kan hålla i en klubba, bara de kan tacklas!1!1!1!1
Låst ämne

Nisse1: fyra mål efter jul... Strömberg 1 ass sen han kom tillbaks .. emil.ur form.. lägg därtill söliga backar och sen lång tid tillbaks ,ett historiskt uselt PP. osv osv.
Nä vi har tyvärr ingenting i ett slutspel att göra i år ....
Bygg om.bygh rätt nästa år ....bryt med ett gäng backar..bla Didrik... Satsa på minst två klassbackar iaf .
Låst ämne

Olli Nomadinen : Du har helt rätt! Han har inte stinget som han har haft förut?? Vad kan de bero på han har haft de jobbigt hela sässen men får han axeln fixad så vet jag att vi får se den gamla Jonte igen o som de är nu tycker inte ens jag han gör de han ska men kom ihåg hur bra han kan va 🇺🇿🇺🇿
Låst ämne

DJ Hemp: Jag är rätt säker på att vi förlorar mot Rögle/Modo/Örebro i playin. Hoppas jag har fel.

Blir inte lätt borta mot LHC och Leksand med fulldatta läktare de sista matcherna

Jag försöker vara positiv ändå. 1 match i taget. Först måste vi vinna på tisdag mot Oskarshamn. Står Juel då?
Låst ämne

Olli Nomadinen : Ja alltså de spelare som ingår i skaran att ha önskat ny tränare, bör nog ställa in sig på att det blir hårt arbete som gäller. Kanske ÄNNU högre krav till och med.

Denna säsong kan man "skylla" på tränaren. Men nästa säsong måste man visa att man är värde lönekuvertet.
Låst ämne

Säsong ä öv tyvärr dä bli Allsvenskan näst å rabbuslingar
Låst ämne

Kan vara skada annars är det innebandy-fysik.
Låst ämne

Zäta75: Varför bli 6:a och få möta Skellefteå i kvarten?
Hellre åttondel och sedan Växjö i eventuell kvartsfinal...
Låst ämne

Olli Nomadinen : Haha hur många poäng har inte Johansson O Didde rädda oss tidigare säkert 7-10 när de gör en mindre bra match så ska de hängas ut nä fy fan öppna käften mot dessa överbetalda istället som viker ner sig Hanzel Eronen Dahlen Pettersson Rindell mfl
Låst ämne

JonteD: Men då får man väl bänka sig själv. Borde vara lite mer mån om sitt eget varumärke
Låst ämne

Jag vill inte kalla Ante för judas.

Han brister som många andra människor.

De som säger att han måste bort för att vi ska ta nästa steg stämmer ju ganska väl.

En röd tråd genom hela Antes ansvarsperiod är väl att dippar blir djupa.
Ante har inte lyckats hitta nycklar för att vända våra trender. Alltså psykologin har Ante aldrig bemästrat.

Det är ett enklare ledarskap där.

Men summa summarum så har Ante gjort klart mer positivt än negativt för Timrå och han har en lojalitet inför föreningen som Backlund och co bara kan drömma om.

Han räcker inte till bara!
Precis som Timrå IK’s backsidan.
Eller precis som JJ idag lixom…

Kvällens tavla: Strömbergs nonchalanta dropp på offensiv blå till ingen annan än getingar…

Min vågade coachning: bänka Dahlén och låt han försöka läka det som gör ont lite inför slutspelet.

Upp med OJ och låt han vara offensiv igen.

Dahlén är för viktig för att bara trumma på i skymundan…

Suck.

Men men! Snart match igen kötta Timrå!
Låst ämne

She: Förmodligen blir det torsk mot MoDo om det blir dom i kval. Jag trodde knappt vi skulle undvika kval den här säsongen, laget har haft så stora problem med inställningen under hela säsongen där vi mer eller mindre utan undantag spelat sämre efter att vi haft en periodpaus och snack i omklädningsrummet.

Vi har säkrat kontraktet och har en ny röst i båset nästa säsong, med lite flyt så har inte klubbchefen som ingen vet vad han hette sabbat ekonomin och som våra kontrakt ser ut så är det nästa säsong eller säsongen efter som gäller. Optimalt att vi nu får in en ny tränare som kanske kan få spelarna att växa.
Låst ämne

Rip Kirby: Ja Rögle inget mysigt motstånd i playin, den tror jag vi torskar faktiskt. Örebro hade varit 50/50. Malmö och Modo bör vi ta
Låst ämne

Dubbeld: Aha. Det är ju så oprofissionellt att man baxnar isf. Verkligen ingen ursäkt för Dahlén
Låst ämne

Zäta75:

Vi förlorar 2-3 på tisdag.
Låst ämne

Olli Nomadinen :

Förtroende för coachen, inte från.
Låst ämne

Dubbeld: Han lär väl kliva in och prestera oavsett vad han tycker om Ante!
Låst ämne

Sputnik1: Enda chansen att gå om Leksand/LHC är att vinna 3 av de 4 återstående matcherna mot Oskarshamn, LHC ,Luleå och Leksand. Någon som tror att det är troligt?
Låst ämne

Olli Nomadinen : Tror väl han menar att HAN inte har förtroende för coachen.
Låst ämne

Jåkkinen: Haha ja det är sant det. Hua vad läskigt det kommer bli i ett Play in. Speciellt mot Modo där det är så mycket mer som spelar in. Vi har ju inte visat att vi haft det mentala med oss i mötena innan precis. 😬
Låst ämne

Sputnik1: Kan bli en match om vi förlorar 2 raka? 😅
Låst ämne

Jåkkinen: Eller hur. Då är jag ju fanimej räddare för Rögle i såna fall!
Låst ämne

JonteD: Inte förtroende för coachen? Alltså...jag brukar hålla med dig, det vet du. Men förtroende i massor, helt oförtjänt, är väl just vad han får...
Låst ämne

JonteD: Är det så ska han inte spela en minut till den här säsongen, han gör mer skada än nytta. Vår högst betalda spelare.
Låst ämne

JonteD: Jag älskar Jonte, men han lär inte få glida runt under Jokinen precis.

Han får spela i en topproll och alltid i PP princip.
Sen om det skär sig med Ante i övrigt är en sak. Jobba fullt i alla situationer gör man för klubben i sitt hjärta, inte för tränaren.

Sen kan det ju vara skada som håller honom tillbaka en del med.
Låst ämne

DJ Hemp: Beror ju helt på om vi har en aktivcoach i båset.
Låst ämne

Kerstin_k: Det är tre pinnar, 4 med målskillnad och vi möter dessutom Lif så nog fan finns chansen till topp 6 fortf.
Låst ämne

« · 2664154 · »