1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK - Skellefteå AIK 2024-03-02

« · 2663914 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2024-03-02
Pissmål #2. Vet inte om SAIK behövt dom, men de har fått dom.
Låst ämne

Zäta75: hade Johansson släppt in den där hade han dock blivit totalsågad!
Låst ämne

Rip Kirby: Jag saknar ord vi har ledningen max 1 min

Vi kommer troligen att förlora
Låst ämne

Rip Kirby:

Det gnälls på Eronen…
Låst ämne

Synct: poäng till strömberg... För skellefteå visserligen. ..men dock ändå..
Låst ämne

5429 är vi Lajvers ikväll..
Låst ämne

Vilket jävla Johan Backlund-psyke hos Johansson ikväll
Låst ämne

rabon: Det här kände man direkt. Vi började spela alldeles för ivrigt och nonchalant direkt efter mål. Istället för att spela samlat och gå in med ledning inför aista perioden.
Låst ämne

Karlsson74: Fick man vara glad i 1 min? Max.
Låst ämne

Mieho är förbannad över slaget mot revbenet vid spelvändningen inte smällen efter målet!

Samhallnivå på Adam! Hur sopig får en kommentator vara?

Noll jävla känsla!

Strömberg…
Lika…

Nu är det fan Timrå mot Strömberg alltså!
Låst ämne

Zäta75: asså vakna nord!!!!
Låst ämne

Didrik kan kanske gå och duscha nu va?
Sämre får man leta med ljus och lykta efter
Låst ämne

The great one: Jo, men för egen del har jag även sagt att Didde är en av backarna som är rätt omoderna och som vi hade kunnat byta ut.
Låst ämne

Mellan hopp o förtvivlan
får vi p.p?
jo vid överfall
Låst ämne

Jag saknar: ledningen.

Johansson har ett enda hot när dom lägger in pucken mot mål.
Då kan han inte köra rådjurs mode utan måste ta vinklarna vid Strömbergs duel…

Men men.

Vi är ju med iaf!

@russkiy medved blyat nord är bäst. Adam såg att Mieho filmade
Låst ämne

Grymt svårt att förstå hur folk får det här till ett JJ-problem. 1-2-pucken är tagbar men både 0-1 och 3-3 är ju puckar som studsar och far framför målet, det är inte mycket han kan göra åt endera.
Låst ämne

Vad har hänt med Strömberg framför mål? Ser ut som han är på friåkning med daglig verksamhet och ska lekbrottas. Han verkar ju inte veta vad han ska göra för fem öre, ett återkommande problem nu.
Låst ämne

Så fort Svensson är tillbaka är det läktaren för Strömberg.
Låst ämne

Varför skjuter vi inte mer på dvärgen i deras kasse. Han täcker knappt längs isen och uppe är det 100% ledigt. Pumpa på i sista nu och lägg puckarna på mål.
Låst ämne

Sputnik1: Didde är en Modano back, helt värdelös när det är något annat är storlek och styrka som spelar roll. Jättebra om målet är att hålla sig kvar i SHL och ta poäng lite då och då annars är en Tim Erixon som ligger rätt och ser till att situationer inte uppstår mycket mer värdefull.
Låst ämne

Bee: håller med, många måste ju noll spelförståelse om man klagar på att såna går in, surt såklart, men mer oflyt
Låst ämne

Bee: Lättare o grina än att tänka 🤔
Låst ämne

Synct: Men från Modano hörs inget

Har tänkt skriva det ett tag; fan vad jag gillar Mieho! Han har den där "gå till jobbet varje dag"-inställningen som är ovärderlig i dagens Timrå. Gör jävligt mycket rätt också
Låst ämne

Synct: Ja när inte ens Didde har den fysiska närvaron framför mål så är han en ytterst begränsad back.
Låst ämne

LHC vann, Leksand leder, 3-3 efter två perioder mot ett ganska överlägset Skellefteå ...
Mår fan inte bra just nu
Låst ämne

blir väl nå jädra flyt mål som avgör
Låst ämne

Var är Dahlén?
Låst ämne

Olli Nomadinen : "Men från Modano hörs inget"

Nej, bekräftar ju bara att han är ett skämt som inte har någon konstruktiv kritik att ge eller någonsin gjort, han har sina favoriter och hatobjekt hur man än spelar.
Låst ämne

Nisse på Mon or: skadad skulle jag tro…

Väldigt försiktig.
Låst ämne

Nisse på Mon or: "Var är Dahlén?"

Högst upp på våran lönelista. Längesen man såg något av han nu.
Låst ämne

Synct: Leksand går mot 3p ikväll. LHC tog 3. Det är av högsta vikt att ta poäng ikväll. Men känns som det är psykologiskt övertag Skellefteå nu när de får in en kvittering i slutet av perioden. Vi får hoppas på flyt i sista perioden tillsammans med hårt jobb

Strömberg är så usel.ikväll att han borde bänkas
Låst ämne

Olli Nomadinen : Men alltså, nu är Didrik värdelös helt plötsligt och Tim Erixon bra???? Jag blir mer frustrerad på Dahlén som kan bara han vill men skiter oftast i det. Didrik försöker i alla lägen, men ibland blir det fel.
Låst ämne

Hårda toner nu mot Didde, och jag håller med om att han gör en riktig pissmatch.

Sen att han ska vara så dålig sett till hela säsongen att han ska sparkas köper jag inte - absolut en begränsad spelare på många sätt, men han är värdefull i försvaret.
Låst ämne

Hank: Didrik är inte bra. Det har jag inte tyckt på länge. Men ja, nämnde Dahlén är den avgjort största besvikelsen f.n. Vilken jävla hängskalle han är. Sätter lagkompisarna i prekära situation gång på gång och skapar absolut nada
Låst ämne

Zäta75: Tänk om det varit Eronen som missat markering framför eget mål vid kvitteringen. Vilket jävla liv det skulle blivit men för vissa andra backa verkar tålamodet vara oändligt
Låst ämne

Zäta75: Synct: Hur många av pausintervjuerna med Lander har innehållit något av följande i år?

* Det är inte bra alls
* Vi bjuder på för mycket i egen zon
* *Vi måste steppa upp

Alla? 95%? 99,9%?

Surt att man så konsekvent blir så liten efter ett mål. Borde ju bli tvärtom. Men istället blir man ängslig och spelar skit, rent ut sagt. Vart är vinnarmentaliteten? Vart är jävlaranammat?! Sjukt.

Det här kollektiva psyket kommer ju inte bli långlivat i ett slutspel. Tack gode gud för att det inte blir kvar nedåt. Hade ju aldrig gått.

Nåväl, även om det mest troligt blir en torsk ikväll FINNS ju fortfarande chansen för poäng. Det kan gå.
Låst ämne

Bee: En av våra bästa försvarare. Ack så viktig.
Låst ämne

Hank: Dahlen är också helt under isen. Högst lön i laget och spelar sämre än de flesta i laget. Om han avgör i 3e är han förlåten
Låst ämne

Måste säga att jag verkligen är fundersam över att vi har bytt målvakt inför dagens match...

Juel har varit stabil två matcher i rad.

Johansson har inte gjort en enda aktion så här långt som inte är att förvänta sig av en seniormålvakt - snarare tvärtom. 1-2 målet är direkt svagt agerat och han tar även 3-3 målet om han har en bra kväll.
Låst ämne

snabba beslut i forsvaret, tack
nu vill vi ha medstuts o p.p
Låst ämne

söder över: Jo han e skadad de e antagligen hans axel som spökar men har inget sagt till mig men....🇺🇿
Låst ämne

Bee: "och jag håller med om att han gör en riktig pissmatch."

Hårda tonerna kommer inte efter en match, han har varit extremt tveksam framför egel mål i flera matcher nu, ställer ju mer till det för egna målvakten när han står och puttar helt utan tanke.
Låst ämne

Hank: Han är värdelös mot forwards som är starkare än honom. Det är inte så många, SAIK har nog ett gäng. Nästan alla spelare har typer av motstånd de inte fungerar mot.

Just nu är det en del tveksamma beslut också vilket inte förbättrar situationen.
Låst ämne

Synct: Härligt att även Timrå lyckats vinna kampen framför mål o nätat 2 ggr om denna match.
Låst ämne

Den här omgången handlar endast om att tappa så lite mark som möjligt mot Leksand för de kommer ta 3. Kan vi åtminstone ta poäng är jag nöjd
Låst ämne

Hank: No. 54 är livrädd på isen. Förvänta er inget därifrån. Om han ändå kunde försöka visa lite offervilja, gå in i närkamper och försöka komma in i spelet men nej.
Vi vet ju att killen kan så otroligt mycket bättre men i nuläget platsar han inte ens i Djurgården
Låst ämne

VINN IKVÄLL RABBUSLINGAR Å LÅT RINNA LÄTT IKVÄLL RABBUSLINGAR 🥳😇🙏
Låst ämne

neutral: Hoppas att Jokinen kan kliva in där och hjälpa #54 att utveckla sitt spel. Han har kört fast nu även om han säkert snart blixtrar till igen.

Om det är en operation som behövs för axeln så gör det och var borta ett halvår.
Låst ämne

neutral: Gissar att denna match avslutas med mål av Dahlén på pass av Strömberg
Låst ämne

bar mofftak: Vi är ängsliga nu och på mellandistans hela tiden

Kom igen nu!
Låst ämne

« · 2663914 · »