SaraS: Minnes 2-7 mot LHC förra året. Det var på hemmaplan med en bakis Kipro i och för sig. Hoppas att man spelar matchen ut och fokuserar på att snygga till siffrorna. Vi måste in i knät på Stana och ta skitjobbet.
SaraS: Sist jag upplevde förnedring på hemmaplan måste varit 2-8 mot LHC...men de var ju ett betydligt bättre motstånd. Det här är ju RIKTIGT pinsamt...
Dream Team: Men detta var ju heldepp. Brukar inte säsongens förnedringar komma på bortaplan? En eloge till klacken som orkade peppa till nu! :-) AB-artikeln var visst tändvätska?
gud: Läs tråden, jag tycker inte att Rolf klagar mer än vad som är relevant just nu. Ett annat TIK hade nog kunnat vända ett 1-4 underläge, men detta lag gör jäkligt dålig med mål. Tabelläget beror ju inte på vasst målskytte, snarare stabilt spel. Så fort det blir ostabilt så blir det torsk. Eller oavgjort mot Leksand, torsk i mina ögon.
RocknRolf2: Men varför alltid fokusera på det negativa man tror sig kunna hända? Vilka av nyförvärven anser du har floppat såhär långt? Wennerberg kan jag bidra med själv, men av de övriga?
Dream Team: 5:e plats nu ja, men jag är fortfarande oroad över vad det här laget stårnånstans. Att nyförvärven har varit under all kritik står jag fortfarande för. Det har jag tyckt hela tiden. Oksa hör dock till undantagen.
Visst kommer det mellanmatcher, får de stryk idag är det ingen katastrof. Men jag är ändå oroad. Nyförvärven har inte tillfört mycket
RocknRolf2: Hur tänker du nu? Laget ligger på femte plats, har genom att visa upp ett imponerande tålamod hittat spelet, och man har förlorat en match av de senaste åtta eller nio, vad är det du kräver att laget ska göra förutom detta? Man kan säkert ge FBK en match om tredjeplatsen, men går det att sikta så mycket längre upp än vad man befinner sig just nu?
Det var på hemmaplan med en bakis Kipro i och för sig.
Hoppas att man spelar matchen ut och fokuserar på att snygga till siffrorna.
Vi måste in i knät på Stana och ta skitjobbet.