SMÅLAND: fredagkväll är väl aldrig succe. Helig kväll för fredagsmys. Kolla på Bergsåkerstravet som totalt misslyckades i sin fredagssatsning. Sedan är det ju big no no att lyckas med bjuda företagskunder etc på fredagar.
kulltorp: de kanske skärpte till sig inför legendarerna. Sedan vinner jag hellre med 6-3 än 2-1 men nästa gång behöver de väl inte ge motståndaren 0-2 i handikapp
Zetterström: Ja gissade 2445 i eftermiddags. Så 2647 var inte långt borta. Nä det är uselt a la zatan! Ja kommentatorn sa 3800... Men han hade fel...totalt tomt ikväll!
Synct: Hahaha! Var precis samma när Berglund gjorde mål i öppen kasse för bra många matcher sen. Reagerade på att det va mitt i mål även då. Kanske får bli hans specialité. Sätt in han i 6 mot 5 för att prickskjuta. 😂
3800 ikväll på legendernas afton!! 2200 kan dra åt helvete som satt hemma och titt på Tusse å Musse( Idolet ). Nä dra mej baklänges... Nu fest vi hela natten mä finsk Sisu!!! Koskenkorva!! All in ikväll pöjkera!!😂😎
JonteD: hört om de, tror de är snäppet värre än det jag har. IBS är dock anledningen att jag inte går på så många matcher trots att jag bor i tallnäs :)
JonteD: irriterad tarm, äter jag något olämpligt skiter jag som en mås som käkat dulco.
TIK-Lund: ja den ligger lite på is, fått jobba en jävla massa kvällar senaste månaderna så inte funnits någon ork, men lär komma något snart nog ändå :)
Raggaren Putte: Härligt!! Men visst är det billiga utvisningar ... åt bägge håll men lite flrdel för oss. Snäll match men domarna hittar på utv stup i kvarten.
söder över: Jag tänker att det här blir min sista kommentar i frågan (mest för att det inte riktigt leder nånstans). Jag vet inte om det är medvetet eller omedvetet man försöker missförstå och när argumenten börjar närma sig "ah men dom ... | #Läs mer ·