Per HApps: Har inte påstått att han är dålig heller, håller med dig. Känns som Timrå slappnade av och lät SSK komma in. Nu blir det till att kriga i tredje...
Chief: Mm , Men som sagt ! Timrå har för vana att göra så där , slappa om dom leder ! Men det funkar ju inte som har bevisats , men inte ska det vara såå svårt och sätta pucken bakom Wanhainen lr har dom bytt ut honom ?? Mina högtalare funkar inte :@
Timra_Flicka: Det är BigFoot som står sedan Timrå gjort 3-1. Wanhainen var visst lite krasslig innan match men testade ändå... men det gick inte. Något sådant var det.
Timra_Flicka: Det brukar aldrig funka en hel match för mig, tycker swehockey är lite bättre där faktiskt. Hockeylive och swehockey, så jag inte missar nåt. :)
Annica: OK som du vill BYT UT backarna också junisarna som sitter på bänken skulle visa betydligt mer fighter hjärta än vad ordinarie backarna presterar,, SKANDAL!! Jag är glad att jag inte såg denna match. Jag lider med dem som ser matchen.
Turkiska Tiken : samtidigt tycker jag att det känns skönt att föreningen tar ansvar för ekonomin! Det är inte bara några säsonger nu som gäller, förhoppningsvis så kommer vi vara i SHL en lååång tid framöver!