Heisenberg: Sätt hela Tingsryd på botbänken så att vi kan skapa ordentlig lucka nu! Och bra tryck på fjärdekedjan nu när Stene sitter på läktaren. Och där kom 3-0! Får vi kompensation för tidigare oflyt nu! Jihaa!!!
Jag väntar ännu på att matchen ska visas på skärmen. Nåt hade hänt i stan i dag. Bara utryckningsfordon och inga bussar där jag stod och väntade med en jävla massa packning i ösregnet. Det blev till att bengå till en helt annan linje en bra bit därifrån, förlora en massa tid, hem och lämpa av skiten och sedan iväg igen till sportbaren. Fick vänta på min tur och begärde att få se Timrå vs Tingsryd i det stora spelrummet, men här visas fortfarande bara spansk fotboll från La Liga... Ja, tjenare! : (
Ja spänningen stiger... Tänk förr när man hade gångavstånd ifrån Rockagatan i Bergeforsen ner till Hotell Laxen..förfesten började där...Man gick under tågbron och rakt in..utanför susade bilarna förbi på E4an...Busshållplatsen låg precis utanför... Ibland gick man ner till macken nere vid Folkets Hus...och snacka hockey med gubbarna innan match så tog bussen därifrån till Timrå... Timrå Isstadion... Ja vilka minnen... Det känns som igår... Nu går vi för VINST... Det finns inget annat resultat som duger... Ända in i KAKLET IKVÄLL... Vill festa hela natten....!!!
Kan inte närvara på grund av 40 mil enkel väg, men stödköper tre Västra stå ungdom/pensionärs-biljetter. Det känns som att föreningen behöver lite extra stöd nu. Stödköp gärna du också!