Spännande match ni bjuder på idag, inte ofta man ser 6 mål i samma period. Bra för en oberoende att Tingsryd gjorde två innan periodpaus, annars hade matchen varit död. Ett tvåmåls underläge med 40 kvar går ju att göra match av.
Men ni kan vara lugna, är ganska säker att ni vinner komfortabelt, ni kommer kontra in 1-2 puckar när Tingsryd måste chansa framåt, 6-3 tror jag på.
Woody: han åkte väl för nån luftsving men det är så svagt av domaren att ta ut båda när Tingsrydsspelaren tydligt är drivande i den där situationen med både crosscheck, störta på kassen och nävar.
Slutade att titta ner i mobilen, men då upphörde målskyttet. Känner mig som en idiot. Nästa gång låter jag den ligga kvar i jackfickan. Sicket tempo i matchen! Intensiv hockey. Spel- och målglädje. Visst, jag trodde på storseger, men allt det här... Jaji, målisarna har väl ingen vidare kväll. Nu tror jag inte på risk för torsk längre. Sju mål måste fan räcka. Glad att man tog sig hit. Underhållning saknas inte...
297: Men då är vi ju helt överens. Rolig hockey att titta på. Jag vinner tusen gånger hellre med 9-5 än med 3-0. Jag tror inte att det kommer att funka med det här försvarsspelet mot snållag som Pantern.