Woody: han åkte väl för nån luftsving men det är så svagt av domaren att ta ut båda när Tingsrydsspelaren tydligt är drivande i den där situationen med både crosscheck, störta på kassen och nävar.
Slutade att titta ner i mobilen, men då upphörde målskyttet. Känner mig som en idiot. Nästa gång låter jag den ligga kvar i jackfickan. Sicket tempo i matchen! Intensiv hockey. Spel- och målglädje. Visst, jag trodde på storseger, men allt det här... Jaji, målisarna har väl ingen vidare kväll. Nu tror jag inte på risk för torsk längre. Sju mål måste fan räcka. Glad att man tog sig hit. Underhållning saknas inte...
297: Men då är vi ju helt överens. Rolig hockey att titta på. Jag vinner tusen gånger hellre med 9-5 än med 3-0. Jag tror inte att det kommer att funka med det här försvarsspelet mot snållag som Pantern.
297: Och så gör sur-AIK mål. Jag vill inte ha fler Stockholmslag i SHL för då får de som de vill och stänger serien för gott. Då får vi köra runt runt i SCA-cupen året om istället. Goda vinstchanser utlovas.
Herminator: Jag tycker faktiskt 2800 är godkänt med tanke på halvtaskigt väder, sportlov (många i fjällen) och lägg dessutom till att Timrå förlorat de sista matcherna.
Fan, håller Pantern på att checka ut för säsongen? Inte bra att AIK leder. Desto bättre med Almtuna. Snart lär de förresten byta till Barca vs PSG och då är det lika bra att gå hem igen...
Woody: Det är tydligen en fot som spökar för Pettersson. Hoppas det är en säkerhetsåtgärd att han inte spelar klart matchen. Fötter som spökar är ju annars ett säkert tecken på att det är en blivande storspelare.
Oroväckande med Elias.. Hoppas han spelar nästa match,skulle vara så typiskt Timrå att få såna avbräck inför slutspel.. Räckte med att lauritzen och Mattsson missade förra matchen
Veckans… Töntigast Efter matchen mot Modo i lördags ropade Timrås klack ut sina spelare på isen igen. Väl där tog spelarna ton och klacken stämde i i en ramsa som rullat i samtliga möten med Modo så långt som jag kan ... | #Läs mer ·
Fem snygga brudar och jag i rökbåset - alltid nåt det också!