Synct: skrev till Oscar Johansson ang hans namnlösa tröja och fick svar. Skyllde på leverantören. Och att det var viktigt att "alla" hade likadana tröjor? Förstod inte logiken i vad han skrev. Men tyckte själv att det var alldeles på tok för lång tid att få namnet på ryggen..
TIK-Lund: Hjälp! Jag sitter på en flygbuss och har ingen susning! Så frustrerande. Jag kan inte ladda ner Cmore-appen eftersom jag inte har svenskt Apple-ID, Hesgoal sänder inte och SR:s sändning är helt tyst! Hur var första?
Woody Jokinen: Tycker Timrå hade perioden efter 1-1 målet. Vilket kom 10:45 Hardegård med assist av Lundin och Dahlén. Dahlén bara två poäng från att bli historisk poängliga ledare i klubben.
josha840: åsså, uuuuselt spel.....varför trycker man inte upp killen som tar in pucken i zonen? Utan låt honom vänta in medspelare i 7 sekunder istället....pajasfasoner!
Spock: När är botten nådd spelmässigt? Vi har tagit massor.med poäng tack vare Dahlén och Lundin. Men vi suger så jäkla fett i spelet. Ursäkta men jag tror jag skiter i detta nu tills Freddan lämnat. Detta är för dåligt!!! Oavsett om vi vinner.
Timrå blir sämre ju säsongen lider. Det bådar inte gott för ett ev slutspel. Vad är anledningen till det? Jag hörde att Färjestad är dissade för sitt försvarspel de senaste 2 säsongerna där de bland annat har svårt för uppspelet. Kanske inte ante är vår frälsare som många trott?
josha840: Undra hur vår ratio ser ut när det kommer till poäng/allmänt slit per krona för EWW, kontra vad exempelvis Löven får för slöfocken Liss. En pinne per match för Walli iaf. Dock diskutabel prioritering på det där baklängesmålet. Allt som allt är EWW en riktigt bra värvning såhär långt.
Meeeen herregud vilken andraperiod. Klasskillnad när vi väl vill, men vi vill också att det ska sitta oerhört långt inne. Vi möter alltså ligans på pappret i särklass minst offensiva lag, viktigt att komma ihåg när man ser det här.
Nu ska jag gnälla på någon som inte är en van hackkyckling... Men snälla Dahlén nån gång kan du passa också, den enda han passar är Lundin! Hartman har varit fri i slottet minst 3 gånger o du väljer ändå skott eller nedspel till Lundin bakom mål! Tycker det är ganska tydligt vilka han vill passa och inte.
Linkovich: Han sabbade ju dock inte uppspelen förra säsongen, och redan då var de dåliga. Jag vill gärna se Ante som huvudtränare. Tycker han förtjänar en chans.
Om en av Berglund eller Boyce ska bort ser jag helst att Boyce blir kvar. Han har i mina ögon ett bredare register, plus att han mer sällan tar onödiga utvisningar.
Linkovich: ska vi ha handuppräckning för att se hur många som ett Ante som en frälsare?
Har har hjärta och anknytning till föreningen...
Hans långa kontrakt visar väl mer på vad som är planen för framtiden i föreningen?
Vaffan har vi för material på backsidan?
Hardegård har ett bra skott...
Sedan då? Vad spretar?
36 kan bli less ibland och bjuda på bra fysiskt spel i 5min omgångar med 25min uppehåll mellanåt...
85 som verkar lika samspelt med övriga i laget som de flesta andra som konstant slår passningar antingen 12 meter framför eller en meter bakom i alla lägen man får att vända spel?
De usla uppspelen dödar fan allt! Motståndaren är samlad ca 125% av alla ggr vi väl kommer ur egen zon...
Vi har hyfsade frw. Många som glimtar till där!
Vi har seriens topp tre sämsta backuppställning dock...
KulltorpsOlli: Vi fortsätter vår vana trogen att producera fräsig sprudlande anfallshockey. Ett under att vi inte redan är klara för HA-finalen. Nej allvarligt, nu tror jag snart också att det får vara nog med detta självplågeri. Matcherna fram till kvalet lär bli valiumhockey deluxe.
Är det nån som vet, håller laget på att träna skiten ur sig för tillfället för att ladda inför kvalet? Så här illa som i de senaste matcherna kan det bara inte vara om inte så är fallet.