1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

586529 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05

« · 2160501 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Hahl Bundy 2.0: Aldrig hänt. 😉
Hehe närå, men vissa lär ju sig med tiden att hålla inne dom. 😅
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Olle: slutspelshockey spelar man i slutspelet och det kommer vi göra, jag kunde inte bry mig mindre om man klappar igenom en fredagsmatch mot taif med ingenting på spel. Domedagsstämning kan det vara när domedagen nalkas, inte när man ligger under med ett mål.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Hahl Bundy 2.0: Gör bot och bättring bara. :)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Zäta75: Hoppas vi kan hålla den goda vanan att inte släppa in mer än 4 mål i en enda match denna säsong! Finns det ens nått lag som är i närheten på den fronten?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Sputnik: Men vad snusförnuftig du har blivit helt plötsligt. Du har ju aldrig haft reptilhjärne inlägg genom åren 😅
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
utvisning?? eeehh what
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Det skönaste just nu är alla rastlösa TIK-profiler här på HS.

Något liknande har man tusan inte upplevt innan farsan försökte lugna stövarna i hundgården dagen innan haren blev lovlig att jaga på hösten...

Dom tuggade fradga, bet i stängslet och skällde och ylade som som galningar!

Vittring på slutspel är både jobbigt och fränt:)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Sputnik: Boxplay igen. Får inte bli 3e raka insläppta nu
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Woody: Huvudet på spiken!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Eugen Sandberg: Det har du rätt i.
Men slarv går bort liksom slarv med goda vanor.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Hahl Bundy 2.0:Folk härinne lär sig aldrig.. Är det nått Timrå har bra vana på inför slutspelet är det att köra ända in i kaklet. VÄLDIGT få matcher vi inte varit med in i det sista. Om inte det duger som lägstanivå och bra vana inför ett slutspel så har nog folk rätt höga förväntningar..
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Olle: Min gissning är att de grisar på som attan med fysen nu. Släpper på den någon vecka inför slutspelet, men de ska och har råd att köra ordentligt med fys. Det är ju fördelen vi har, ingen annan kan ju prioritera träning så mycket som vi :)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Eugen Sandberg: Jag håller med dig. Det är rentav löjligt att säga att de hånar fansen när de inte spelar fantastiskt spel med ett fåtal matcher kvar och leder med oräkneliga poäng. De har presterat fantastiskt hela säsongen. Jag vill minnas att det lät likadant i slutet det året vi gick upp. Kul för Harde förresten! :)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Snygg slagga! Tack Harde...
Knåpade på ännu ett reptilhjärne inlägg att släppa iväg utan att passera gå.
NU ser det genast mycket bättre ut. Måste ha blivit en hårtork i paus.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Sputnik: Underbart slagskott I love you Hardegård! Mål i debuten. Nu tror jag vi tar detta
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
BoyceBoyceBoyce: det har jag inte påstått? Men jag skulle definitivt vilja se att man spelar slutspelshockey INNAN slutspelet börjar.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
DIRTY HARRY 🥳🥳🥳
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Rip Kirby: AvGÅ AllA!!!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
BoyceBoyceBoyce: Harde!!!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
BoyceBoyceBoyce: Haaaaardeeeee!!!!!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Sputnik: eller hur, varför ska vi vinna matcher nu när vi vunnit så många matcher redan? Ställ ut skridskorna för fan så dricker vi ett par Redbull innan kvarten så är allt som förut igen...

Såja Hardegård!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Olle: Löven har förlorat deras senaste två, vi ligger under med ett mål i en match och plötsligt är våra chanser i ett slutspel som bortblåsta?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Eugen Sandberg: men förbannat enkelt att bara trycka på knappen när det blir slutspel, va? Vi kör på det.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
söder över: Typ så. Jag inser ändå nånstans att denna säsong inte underlättar spelarna att ge sitt yttersta i en sån här betydelselös match utan pulsen med Folk på läktarn tex. Jag inväntar de absolut sista kanske 2-3 omgångarna då jag tror laget kliver upp ordenligt inför vad som komma skall.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Sputnik: ditt försök att ge perspektiv?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
AvGå AlLa!!! Sjukt besviken på detta lag denna säsong, att vi inte vunnit tabellen storstilat! Önskar vi hellre var som Björklöven som aldrig faller ihop trots att man har mer att spela för!!!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Äh kom igen vi ligger ju 1a..
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Matsg: Jag kan ta förluster men då ska vi ha gjort vårt bästa, första gången i år som jag känner mig irriterad, det är proffs som lirar man måste kunna motivera sig, såna här insatser är ett slag i plytet på alla som swishar stödisar, tredje perioden får det fan börja kampas.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
The great one: Jag är allt annat än lugn när jag ser hur Timrå spelat den sista tiden och hur det ser ut på isen.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Olle: Det vore väl iallafall förbannat synd att toppa formen nu?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Det är lugnt för vi har bästa perioden kvar. Detta vänder vi efter freddes hårtork i pausen. Skönt o se att Brynäs ligger under, heja Örebro.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Woody: undra när man tänkt toppa formen. Sista två matcherna? När man ligger under med 0-2 i matcher i kvarten? Detta känns som sämsta möjliga uppladdning inför ett slutspel.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Otto1: Vad jag tycker är helt ointressant.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Lyckas man gå upp med dom här spelarna,får man ju byta ut hela laget i SHL bedrövligt allt!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Matsg: Så du tycker alltså att det är utvisning? Komiskt.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Freddans oförmåga att ta timeout...

Förövrigt kan alla lugna ned sig.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
SMÅLAND: Klarar vi att vända på 0-4 till 5-4 mot SSK så klarar vi att vända på 2-3 ikväll. Lär bli håttork av Freddan i paus
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
bar mofftak: Med ”för svårt” menar jag att man söker pass alldeles för ofta, drivet mot mål saknas. Vi måste visa att vi kan gå in i skiten när det behövs.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Olle: Dom ska skämmas o be fansen om ursäkt! Sen är det tillbaka till grunderna o göra jobbet vartenda byte tills arbetet är klart dvs SHL.
Hur det ska lyckas det vete fåglarna?! Man har tappat konceptet o tror att man är klar för SHL... riktigt så enkelt är det inte, Boys!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Modano: Patetisk insats såhär långt..
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Smekmånaden är slut och vi är int dä!!
Nu börj allvare å vi ä int mä i matchen!
Dä bli torsk ida å vi ha en svacka lagom till slutspele!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Labban: Vad är det fysiska spelet vakna lätt och bli skadad om man inte går in i skiten.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Hahl Bundy 2.0: Haha nä nu tar jag hand om disken istället. Den här matchen kan dom gott förlora utan att en annan ska behöva titta på eländet.

Frågan är om dom själva ens tror på det som gör?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Olle: Har vi fått en femminutare som jag har missat? Känns som vi spelar med en man mindre.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Hahl Bundy 2.0: Timrå spelar som att man har glömt bort att man har fans. Sämst skiten jag sett.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Zäta75: Jag har en teori. Egentligen spelar vi oerhört mycket bättre när vi ligger under med 0-4 efter första än när vi leder med 2-0. Jag vet hur det är, man slappnar av omedvetet, det är ännu en match där man bara behöver ställa ut skridskorna, motståndarna börjar tro på vinst och växer. Hoppas på större ödmjukhet i slutspelet.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Kan omöjligt se hur spelet ska kunna bli bättre i slutspelet som det ser ut nu... helt sjukt vad usla vi är!
Nä tack o hej med SHL!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
ohh jesus
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Nisse på Mon or: exakt min tanke!

Är man inte motiverad så skiter jag i det på samma vis.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
kattan: Det är det jag menar att spelarna måste våga hålla i puck och göra grejer på egen hand. Det man ser nu är att spelarna tittar upp och söker pass oavsett hur dåligt alternativ det är.
Låst ämne

« · 2160501 · »