1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

585929 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05

« · 2160501 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Hahl Bundy 2.0: Aldrig hänt. 😉
Hehe närå, men vissa lär ju sig med tiden att hålla inne dom. 😅
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Smokey: Jag är väldigt taggad. Jag har lättat på min hårdträning o kommer att vara ruskigt het framöver!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Woody: Dahlen ska göra mål där helt fri. Försöker mellan benen
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Woody: Hardes macka. Som om ingenting hade hänt. Vajert!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
3-4 ● HERE we come
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
roger_sundsvall: höööööööönsgåååååård
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
BoyceBoyceBoyce: Det är sannerligen några nervklena dramaqueens härinne
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Hahl Bundy 2.0: Wiercock's passning från egen blå och ställer Dahlén i friläge. Gillas!!

Ämen vafan???
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
roger_sundsvall: Hur får de in den? Haha. Slänger in den på mål och den studsar rätt. Vi har oflyt nu
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Aj aj va dä spiken?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Rip Kirby: Eller Hardegård passade kanske? Slitsamma, snyggt var det!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Dags igen...utvisning
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
BoyceBoyceBoyce: Ingenting på spel?? Vilken total avsaknad av vinnarskalle. Precis sånt som vinner titlar. Jösses.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
mikenomad: Jag instämmer. Vad är det som händer härinne? 😉
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Sputnik: Kan nästan tycka det är bra att få några sådana här matcher mot sig inför slutspelet med en överlägsen serieseger i bagaget. Att man vet att det kommer krävas mycket mer och man inte kan såsa sig in i ett slutspel. Dahlén går knappast med sin rutin i massor(på HA nivå) och jagar upp sig i sådana här matcher inför ett slutspel. Den grabben kommer släppa loss monstret i sig, var så säker!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Mitt i gravstämningen!!!
Väsby led mot Kristianstad
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Hahl Bundy 2.0: Hemsk kommentator, nästan så man vill ha tillbaka Harald
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
BoyceBoyceBoyce: Det är sannerligen svenskt att rycka på axlarna och inte reagera på något som inte stämmer förns det är försent, du må ha rätt men man minns när Thomas Johansson resonerade likadant.
Nu tror jag såklart inte att lagledningen tar det lika enkelt som härinne utan kommer jobba stenhårt med gruppen inför vad som komma skall.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Rallarn: ”varför klaga, vi ligger ju trea i serien?” Kommer du ihåg den? Lallarna här inne säsongen vi åkte ur SHL med fågelholken vid rodret.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Vilken bra insats...

Man sprattlar till och är så klart bättre än Tingsryd på alla moment.


Sedan börjar man peta med klubbspetsar och sparka pucken ist.

Helhjärtat...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Olle: Ja det är exakt såna som vinner titlar. Eller går upp. Minns ryssarna, eller Sovjet ännu mer, när det begav sig. Hur vi kunde rubba dem i gruppspelet och tänka att nu fan, nu har vi dem på gaffeln! Sedan finalspel och voilá, total överkörning och förnedring när de gick för sitt självklara guld
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Olle: Vi har redan vunnit serien din lirare.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
ZzZZzzzzzz
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
3-5 i tom kasse....
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
SMÅLAND: dagens sanning!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
BoyceBoyceBoyce: ja där har du en fjäder i hatten. Ska du inte jaga några grundserierekord när du väl håller på? Kanske nåt härligt poängrekord?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Dock ska det inte förringas att det faktum att man i praktiken varit klara seriesegrare sedan typ december är en jävla utmaning att hantera rent mentalt inför när det verkligen gäller
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Gorkyman: Komentatorn=Ett stort cyklop fastspikat i fejan!!!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
3-5 tjallla la la weoo weoo..tjalla laa
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
roger_sundsvall: Ja hade rätt......
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
SMÅLAND min profet!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
mikenomad: med ditt resonemang hade vi kunnat stanna vid 4-0 mot AIK då? Varför tävla när det inte betyder något liksom? Nej det är viljan som fick laget att driva på till 8-0 som behövs, inte den här skiten som Timrå visar upp idag.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Tingsryd har rejält med tur på slutet. Jaja bryt ihop och kom igen.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Olle: Vi ska upp i SHL, att förlora en match mot Tingsryd på vägen ser jag inte som någon större värdemätare om hur ett slutspel kommer utspela sig. Lövens form är sämre än våran, kommer de inte spela final för det?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
söder över: Köttmur IF.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Jaja, hur ska dom lyckas med att vinna slutspelet?
Det vete fan.

Men den feta damen och så vidare
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
roger_sundsvall: Denna match betyder inget. Vi ger inte 100% pga skaderisk inför slutspelet. Tingsryd har flyt idag.

Det jag tar med mig från ikväll är att Hardegård är tillbaka och spelar bra och gör mål direkt. Och att det är kört i princip på lövens poängrekord. Måste vinna 4 av 4 matcher son är kvar.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
BoyceBoyceBoyce: Nej exakt. Drick en redbull och tryck på ”spela hockey”-knappen så leker vi hem slutspelet. Fy fan, rena Frölunda-mentaliteten här inne.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
bland de sämst ja sett denna säsong
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Woody: Hoppas att Dahlen hittar tillbaks, annars vete faan!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Olle: Okej, okej. Vi river stan, stormar Capitolium och skändar flaggan. Det är väl fan att vi ska hålla på Sveriges sämsta lag. Jag hatar också att förlora, gormar och skriker, men jag tror inte att det styr vad som händer i slutspelet. Vi har alltid haft svårt mot de här lagen som agerat köttmur och kontrar. För övrigt är kommentatorn speldum.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
BoyceBoyceBoyce: Fattar inte hur vi kunde ha så sjukt svårt bottengäng som Troja när vi gick upp och de åkte ur.. Skulle vilja veta vilket annat lag folk härinne hellre skulle välja ha samma läge som inför slutspelet?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
BoyceBoyceBoyce: Kan ju med säkerhet säga att vi inte är i toppform än så länge, hur formen är kommer att bli avgörande när man går in i slutspel.
Man kan inte bli frustrerad på supportrar som vill se en positiv trend inför slutspel, det borde vara av allas intresse tycker jag.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
vill ej spela?
lämna w.o...ge bort 3poäng
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Väsby vann . Svettas , Modo
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Frågan ä om vi vinn någon utav dä sista gruppspelsmatcherna?
Ja tro tyvärr int dä!😳
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
SMÅLAND: Väsbys sak är vår sak!!!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
SMÅLAND: Jag surar om vi inte vinner den absolut sista matchen denna säsong. Allt annat är oväsentligt i detta läge..
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Olle: Det handlar ju inte om att vilja tävla eller inte, tror ingen i laget äntrar isen med ambitionen att bara kanske vinna. Men i hockey särskilt är ju de där sista procenten när det kommer till det mentala så jävla avgörande. Och just nu har vi inte dem. Något jag inte finner det minsta märkligt utan snarare naturligt.

Dock kommer även jag vara nervös när det verkligen gäller över hur det kommer se ut då. Men klyschor finns ju av en anledning, de återkommer i verkligheten. Och en är att ett dåligt genrep ger en bra premiär. Jag hoppas och tror att det är lite det vi ser här
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
SMÅLAND: det är tyvärr svårt när Domherrarna gör allt i deras makt för att svänga matchen i motståndets fördel. Idag var det extremt ensidigt, hade varit full kalabalik och hotfull attityd mot de randiga om denna match hade varit av nån som helst betydelse
Låst ämne

« · 2160501 · »