Sputnik: Lodin är inte i närheten av att vara en nu Wahlgren. Han är så mycket tyngre i närkamperna och levererar härliga smörpass även när han inte gör mål.
Kerstin_k: Det kanske förklarar saken, jag förespråkar fortfarande att lagen borde ha legitimerade psykologer i staben. Då pratar jag inte mentala coacher och annat hitte på, utan riktiga proffs.
Andersson: Tycker Timrå spelar rätt bra ändå. Totalt överlägsna, 29-8 i skott. Däremot blir det lite väl mycket friåkning i offensiv zon. Måste gå in och dräpa där bara.
Woody: Vilken förvandling från förra säsongen ändå på Carlson! Rätt menlös föregående säsong ärligt talat. Han pratade ju om att det satt mycket mentalt och ser verkligen ut att fått igång sitt spel på alla plan.
Lodin återigen, vetvi diskuterade honom häromdagarna. Att risken var en ny Wahlgren. Jag vågar nog påstå att det är natt och dag på de 2 lirarna. Som jag sa så tror jag mycket varit mentalt hos Lodin och nu när Narkotika fadäsenär uppklarade så ser han ut som på försäsongen. Blir spännande att följa hans utveckling framöver. 👍
SMÅLAND: Dansk Dynamit! Fin pass av Lodin med, som förövrigt sett het ut idag med flertal skott som varit nära. Läste att han blivit friad från misstankar om Doping med. Kanske har det hängt över killen lite med.. Ett lagpå isen,bara fortsätta mala ner Väsby nu!
Kerstin_k: även om det kanske inte är hand primära uppgift så håller jag med. Han är en av få som kan stoltsera med att prestera 100% i alla matcher han ställer upp i. Fullblodsproffs.