Bragd-Birger: Ja, onödigt spännande. 39 skott på mål.... sen hade det väl varit ett jädra rån om upplands-Väsby fått med sig poäng. De får trösta sig med att de har McDonalds på båda sidor E4an
Kerstin_k: skulle faktiskt säga att man inte alls gör vad som krävs. 2-1 mot Väsby, sitter i utvisningsbåset sista 4 minuterna. Vi spelade lotto sista perioden bara för att laget spelade som skit hela matchen.
Bamse: Tycker synd om Karlkvist då det säkert gått upp för honom vilket strykgäng han hamnat i, även över hans AIK som går kräftgång. Men modofansens pengar är nog ett ordenligt plåster på såren.
Kerstin_k: äh hade du sagt samma sak om dom kvitterade på något av powerplayen i slutet av sista? 3 poäng är 3 poäng men jag vidhåller att det var en katastrofal insats i offensiv zon, sämsta denna säsongen.
Hockeyoraklet: Självklart inte. Då hade jag varit förbannad. Och ja; det var en bedrövlig insats som osade av taskig inställning. Från start till mål.
Men faktum kvarstår, oavsett hur jävligt spelet än sett ut, att Timrå gjorde precis exakt vad som krävdes idag. Fler mål än motståndarna. Simple as that.
Tom Topp: Ja, härligt att vinna tionde raka och gå upp i serieledning men det var tur att det var Väsby vi spelade mot idag! Ett riktigt bottennapp från vår sida. Positivt är att vi hittar alla möjliga vägar att vinna!
Hockeyoraklet: Tidigare säsonger hade jag hakar på ditt sågartåg. Men det Timrå presterat hittils undrr början av säsongen så kände jag mig faktiskt aldrig riktigt orolig denna match. Vi har inte förlorat skottstaistiken en enda match än så länge tex. Tycker mest vi snurrade upp Väsby men den lilla extra killerinstinkten saknades ikväll. Visst ingen superunderhållning men sett till hela matchen är vi 2 nummer större.