Woody: Håller med. Jag tycker vi visar upp helt annan stake än tidigare. Risken är väl att mönstret fortsätter, att motståndarna behöver göra första målet för att vi ska lyckas med det där sista. Luktar kryss, igen.
Det syns onekligen att Elias är tillbaka i alla fall. Fortsätter vi att riva på så kommer vi få fler PP, i kväll är det nog PP som ska skörda poäng trots allt. Inget av lagen klarar av att skapa rejäla chanser i fem mot fem.
Woody: Tänk om vi kunde gå ut och vinna sista perioden med 3-0 nu bara...och att Johan Persson får sätta två kassar. Önska, det får man i alla fall göra!
Woody: Ropa inte hej än du vet att han är ett nerv vrak för övrigt är det en skit match alla lag tycks läsa sönder Timrås spel kommer ingen stans och Forsberg kan inte göra något åt det
Woody: nu ska man inte svära i kyrkan men man KANSKE kunde önska att Dahlén MÖJLIGTVIS skulle kunna prova att passa en eller två gånger. Han skjuter ju från alla möjliga (och omöjliga) vinklar.
Heisenberg: Precis vad jag tänkte nyss. Annars kryllar det av lägen nu. Mycket rakare spel, direkt på mål. Så många tillfällen då det fattas centimetrar från solklara lägen. Hoppas verkligen det kan lossna med målskyttet också nu då så att det får lite självförtroende igen.
Woody: Ja, den här perioden tycker jag har känts som ett embryo. Äntligen börjar man känna igen spelet. Och oj vad Elias är viktig för detta lag. Ruggigt vasst powerplay där med Elias och Dahlén. Den sitter där snart...
Heisenberg: Millimeter utanför och lätt hakad. Det är fortfarande lite slarvigt och räddhågset, men det finns mycket positivt i den här matchen jämfört med tidigare matcher. Lite bättre fart och lite mindre spel ute i hörnen. Hoppas de fortsätter så.
tjobba: Måste vara för Bratten ska spela med J20 och de har åkt redan. Annars är det skandal bara att hoppas att sopan ohre får noll skott på mål ikväll lär ju kasta in nån ändå
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.
Men vi blir lite överkonstruktiva när vi pressat på ett tag...
Ödmjukheten måste fram då!
Enkelt och rakt så slinker det in en skitpuck!