Zäta75: Jag får hoppas att det är så. Att låta spelet förfalla och sedan helt plötsligt försöka hitta tillbaks till det på kommando låter vanskligt. Men funkar det blir jag nöjd.
Zäta75: loj tillställning. Alla såg ut som Olofsson förutom Olofsson själv som var om möjligt ännu sämre än vanligt. Ska man spela så här dåligt resterande matcher så kan man lika gärna spela hela J20 plus PW och låta resten vila till slutspelet.
Sputnik: Skiter fullständigt i poängen. Hade blivit lika förbannad om vi hade haft ledning med 10-0 eller legat under med samma siffror. Med en sån här domare får man inte tävla på lika villkor och det gör mig spyfärdig.
Oavsett vinst eller förlust i denna match så har vi nu spelat 5-6 matcher med otroligt lojt lag och dåligt tempo. Är vi nedtränade? Ni som har koll, hur länge håller det i sig, till omgång 51?
bar mofftak: Tror att laget är nertränat nu och ger inte 110%. De få procenten som saknas gör att vi inte får det flow vi brukar ha framåt
När Walli är tillbaka och Harde och vibhar fullt manskap och snäpper upp träningen lite kommer det att se annorlunda ut. Man håller nog igen lite för att inte få skador eller avstängningar också
297: Sen kan jag erkänna jag knappt reagerar på sådan här matcher i den position vi befinner oss. Kan förstå att motivationen inte finns riktigt att köra 100%. Ge oss slutspel nu!!
Jag gillar verkligen inte den taktiska förändringen som vi gjort att fokusera väldigt mycket mer på defensiv. Vi har helt glömt bort hur man håller i pucken. Jag tror inte det här kommer räcka till SHL.
Johansson får bättre räddningsprocent i alla fall, det är som om de gett TD ansvar för taktiken...
Hatten av te zebrorna som återigen tar utvisning för en vanlig hederlig höfttackling, dra ni åt helvete. Får vi säkert ännu en ny avstägning på svensson
erathoo: Någon som kan hockey bättre får gärna förklara varför det där är en utvisning? Frågar du mig så beror det på att han fick sig en ordentlig luftfärd och skrek.
Vi kan ju iaf konstatera att det Jokinen skulle komma med, in-your-face-hockeyn, är stendöd och begraven. Nu spelar vi inte mer framåtlutat än Växjö, och vi ska fan inte klaga på något annat lag vad gäller underhållningsvärde.