hubbenorlen: Jodå han har börjat helt ok. Nu tappade han dock pucken som ledde fram till ett friläge för Växjö. Oroväckande mycket slarv från Timrå just nu.
Jacksson 71: det blir så när hastigheten går ner av någon anledning, ska vara någon funktion som gör att bilden blir tillfälligt sämre istället för att börja hacka
hubbenorlen: går man in på någon av extrakanalerna en stund innan sändningen börjar så finns där en tablå. Annars är det nog valfri tv-guide som gäller, har inte lyckats hitta någon vettig överblick på csports.se
Olle: Alltså, finns det någon tablå på Csports där man kan ser vilka matcher som går på vilken kanal? Tycker det är ett sjukt plottrigt upplägg på den sidan.
Jag finner det ändå ganska humoristiskt att vilken jävla joppe som än registrerat en användare här, bara för att spamma skitlänkar, faktiskt har tagit sig tiden att ange "AIK" som favoritlag :)
Lemmy: Ja, där ser vi konsekvenserna av att hockeysnacka via mobilen samtidigt som man sitter i en trappuppgång och sniffar flygplanslim. Men han är söt ändå på något sätt, spuddie. Lite eljest i huvudet bara.
T T: Är det inte skönt att se dessa försök till att göra tikare till åtlöje? Så ivrig att han snubblar på tangentbordet och försöker se språkbegåvad ut, med detta väldigt lustiga resultat. Hihihi.
Kära tikare, trots att man inte missat en hemmamatch på 12 år så har man aldrig åkt hockeybussen. Något det verkar bli ändring på nu, så undrar vad det kostar allt som allt?
Edb: De kan imponera trots det. Sedan är det som så att de kommer nog ha mycket minus den här säsongen och det beror framförallt på att de får spela så in i helsike mycket. De spelar per match ungefär vad 30 minuters backar gör per match. Något överdrivet men jag har för mig jag sett speltid på 22 - 25 minuter för Kallios line.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
Lite frustrerande.