Andersson: den här dåliga ovanan som Lundin lagt till dig med, att hugga ner spelare, det får han ju gärna slipa bort. Alla utvisningar han tar är så sjukt onödiga.
Villervalla: Jag tror inte vi släpper in 4 mål på hemmaplan, och vi har väldigt länge nu visat att det är svårt att göra mål på oss. Brynäs behövde liksom 50 skott för att göra 3 mål, på deras hemmaplan. Mitt tips blir 2-2 vid full tid och att den som vinner tekningen i ÖT tar ut målvakten och vinner bonuspoängen....
Chrille: Team Kiruna hette man väl då, som sammanslagna? Idag, i Hockeyettan Norra, är Kiruna AIF klappsämst med 0 poäng och typ 30 i minusmålskillnad. Kiruna IF hänger väl i men om man ligger efter Sundsvall blå i tabellen har man väl ingen direkt munter framtid 🙈😁😂
I övrigt finns väl inte så jävla mycket mer att säga än att det är all in ikväll, för helvete!! ❤️🤍👊💯
9386: Jag säger vad jag vill för jag tror på vårt kära Timrå. Vi kan vinna mot alla! Pääjärvi drar in en slagga ikväll igen. Wedin gör mål igen. Och Dahlen gör mål i PP. Vi vinner med 4-2 mål i öppen kasse.
Zäta75: Hörru du du, så där får man inte säga. Spelar ingen som helst roll om vi spelar ut Växjö ikväll, det kommer bli stor förlust ikväll mot spöklaget. 120 procent torsk.! 2-7 Total genomklappning!
Helst så många poäng som möjligt givetvis, men om man måste välja ser jag hellre en till seger i Malmö än en vinst ikväll. Alltid roligare när man är på plats. Förhoppningsvis hinner mina supporterpinaler anlända i tid också.
Fantastiskt roligt iallafall att vi har en RIKTIG TIMRÅKILLE i toppen på SHL målligan framför alla coola kanadicker och finnar. Stort Grattis Filip ♥️♥️♥️