Bara att bita i sura äpplet för en genuin "Laket-hatare" som en annan. Jöjje Jönsson har stoppat ner Timrås offensiv i bröstfickan, respekt. 0 mål på 100 perioder.
josha840: känns som ett enkelt argument. Larmi har räddat flera chanser som solklart ska vara mål. Johansson har inte varit dålig men har inte gjort någon räddning utöver vad man kan förvänta sig av en målvakt på elitnivå
Kerstin_k: jag tycker faktiskt också att man kan argumentera för att vi förlorar målvaktsmatchen idag. Inte för att det är Johanssons fel men deras målvakt har varit bättre. Tvingats vara bättre.
Dubbeld: Han gör skäl för sin lön verkligen!!! En dum fråga hur många här inne skulle vilja ha alla kanaler som finns i världen till en billig peng? Jag kan ordna iptv till bra pris!! Skriv en bubbla till mig så får ni veta mer!
Hockeycoachen : Det är trist. Jag tror Walli kan bli riktigt bra han har alla komponenter. Tycker han stundtals såg bra ut redan förra säsongen och denna har han också tagit för sig. Han har absolut saker att jobba på, men gillar sättet han tar för sig på.
Tom Topp: Blomman skulle jag nog ändå vilja behålla tills vi har fullproppat med Lander/Dahlén-kaliber i laget. Han är en sån där gubben-i-lådan spelare som kan avgöra en 7de avgörande match trots att han varit totalt osynlig en hel säsong. Lundin är ett frågetecken dock.
söder över: så jäkla dåligt tycker jag inte att det är. Men vi är ju enormt beroende av förstalinan. Dahlén behöver sätta sitt friläge. PP2 kan inte få 80 raka sekunder i pp medan våra bästa spelarna sitter i båset. Lundin och Hartmann måste sätta dom där chanserna. Växjö tillsammans med Färjestad är kanske dom svåraste motståndarna vi kan möta, vi måste leverera i dom här matcherna för att ha en chans.
Hockeycoachen : Allt (utom spelarmaterialet) tyder väl på att vi vill spela ungefär som Växjö. Vi tränar i stort sett bara försvarsspel vad jag vet. I ett sånt spel passar inte Walli in alls.
Fatlilbro94: Intressant att vi ser ut att "offra" Walli. Istiden har gått från ytterst låg till obefintlig sen Pääjärvis intåg och med tanke på hur Walli spelat den här säsongen är det nog endast en tidsfråga innan någon annan förening tar honom inför nästa säsong.
Modano: Enig på den. Kommentatorn påminner mig om någon av de tråkigaste SVT-hallåerna som man skådat under de senaste 50 åren.
Apropå matchbild och att vi inte tycker oss se det där lilla sista i Timrålaget i afton så kanske det till största del beror på kommundopade, tråkiga men också snortighta Väggsjö.
Bee: Jag gillar också Lundin och Hartmann, dom har gjort mycket för klubben i vår jakt mot SHL. Däremot finns det inget utrymme för sentimentalitet i den här ligan. Ingen av dom är nån Joel Lundqvist, båda hör hemma i allsvenskan som dom spelar hockey just nu, tyvärr. Lundin har ju utgående kontrakt så det lär lösa sig men hur man resonerar med Hartmann hade varit intressant att veta.
hockeyärnice: Frågan är om inte borde göra oss av med Lundin. Misstag varje match och onödiga utvisningar. Nästa år lär han ryka iaf om vi har ambitioner att stärka truppen.
Fatlilbro94: en av de hetaste chanserna kom från ett av få (enda?) direktskottet. Hartmann tar returen och går i sidled och skjuter mot öppet mål. Målvakten chansar och tar den. Nyckeln i det anfallet var direktskottet. Halvdant läge som blir superhett.
297: Ja, alltså, jag gillar både Albin Lundin och Sebbe Hartmann men just nu gör dom ju inte skäl för lönen. Man bör ju i vilket fall ge mer spelutrymme för sådana som är hetare, typ MPS.
Som lag hyggligt jobb men inte mer. + Bp + JJ + Sheriff - Under all dessa pp-minuter borde man få se något lite extra från åtminstone någon av våra skickliga hockeyproffesorer Dalle/Hanzelman/Emil.
Walli borde flyttas upp! Ingen vinst från bänken idag än så länge Lite för passivt nu Lassa fler skott på mål och En riktig jävla kämparanda och vänd detta som bara vi kan! FETT jävla kämpande nu