1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03

« · 2402968 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Ridå.
Låst ämne

JonteD: Godnatt.
Låst ämne

Har Ante bänkat någon?
Låst ämne

vonDöbeln: Vilken jävla vägg han e larmi!!!
Låst ämne

vonDöbeln: Nu har man ökat tempot lite, dags för det nu?
Låst ämne

Den här växeln måste vi lära oss att hitta innan vi ligger under med två mål. Klart steg upp nu.
Låst ämne

Har klacken glömt bort ”hela hallen kom igen Timrå” ? Kör någon gammal dänga i kom igen Timrå, kämpa för att vinna.
Låst ämne

Kerstin_k: vilken jävla soppmatch. Gör mål på den där finske sopan någon gång hur jävla svårt ska de va.
Låst ämne

Bara att bita i sura äpplet för en genuin "Laket-hatare" som en annan.
Jöjje Jönsson har stoppat ner Timrås offensiv i bröstfickan, respekt. 0 mål på 100 perioder.
Låst ämne

josha840: känns som ett enkelt argument. Larmi har räddat flera chanser som solklart ska vara mål. Johansson har inte varit dålig men har inte gjort någon räddning utöver vad man kan förvänta sig av en målvakt på elitnivå
Låst ämne

Kerstin_k: Varför plocka inte Alvarez bort han mjuk och handlingsförlamad
Låst ämne

josha840: Vi förlorar allt idag, svårt för JJ att inte släppa in när vårat försvar är en hög med skit.
Låst ämne

Kerstin_k: jag tycker faktiskt också att man kan argumentera för att vi förlorar målvaktsmatchen idag. Inte för att det är Johanssons fel men deras målvakt har varit bättre. Tvingats vara bättre.
Låst ämne

Det är en sådan här match bara. Nya tag på lördag.
Låst ämne

Zäta75: Vilket jävla skitmål. Blir aldrig bortdömt.
Låst ämne

Döm 0-3 lika gärna efter videobedömningen.

Vi kommer göra sånna här plattmatcher ibland.
Bryt ihop, kom igen och HÖJ ER till nästa
Låst ämne

Smokey: se vad som händer när man går på mål. Sånna där är svåra att göra från sarghörnet.
Låst ämne

Villervalla: Växjö har fått matchen precis dit dom vill. Gör vi någon förändring?
Låst ämne

Dubbeld: 2-0 turmål. Nu är det nog kört. Det sämsta som kunde hända bara satsa allt framåt nu nära eller brista. Vårt boggeyteam
Låst ämne

På riktigt… Min farmor skulle leverera bättre uppspel just nu.

Vilket jävla avslaget slarv.

Tror ni Ante ändrar lite på spelidén nu?
Låst ämne

Fan!

Kändes som att man var på G där, och så får såklart Växjö ett sånt där riktigt skitmål.
Låst ämne

Dubbeld: Han gör skäl för sin lön verkligen!!! En dum fråga hur många här inne skulle vilja ha alla kanaler som finns i världen till en billig peng? Jag kan ordna iptv till bra pris!! Skriv en bubbla till mig så får ni veta mer!
Låst ämne

Passande att Ågren gör mål då .....
Låst ämne

0-2 hahaaa fyfan vad uselt spel.
Låst ämne

Labban: 22-10 i skott nu och det känns som det blir 0-2. Japp det vart det.
Låst ämne

Hockeycoachen : Det är trist. Jag tror Walli kan bli riktigt bra han har alla komponenter. Tycker han stundtals såg bra ut redan förra säsongen och denna har han också tagit för sig. Han har absolut saker att jobba på, men gillar sättet han tar för sig på.
Låst ämne

ETT #¤%¤% mål kan vi väl göra på jojje jönssons gäng ?
Låst ämne

Lyytinen gör mer anfall än anfallarna
Låst ämne

Tom Topp: Blomman skulle jag nog ändå vilja behålla tills vi har fullproppat med Lander/Dahlén-kaliber i laget. Han är en sån där gubben-i-lådan spelare som kan avgöra en 7de avgörande match trots att han varit totalt osynlig en hel säsong. Lundin är ett frågetecken dock.
Låst ämne

söder över: så jäkla dåligt tycker jag inte att det är. Men vi är ju enormt beroende av förstalinan. Dahlén behöver sätta sitt friläge. PP2 kan inte få 80 raka sekunder i pp medan våra bästa spelarna sitter i båset. Lundin och Hartmann måste sätta dom där chanserna. Växjö tillsammans med Färjestad är kanske dom svåraste motståndarna vi kan möta, vi måste leverera i dom här matcherna för att ha en chans.
Låst ämne

Hockeycoachen : Allt (utom spelarmaterialet) tyder väl på att vi vill spela ungefär som Växjö. Vi tränar i stort sett bara försvarsspel vad jag vet. I ett sånt spel passar inte Walli in alls.
Låst ämne

sargad: var inte för hård mot honom nu! Han har sämst betalt av de inblandade och kan ev ha poppat stilnoct inför periodstarterna!
Låst ämne

Fatlilbro94: Intressant att vi ser ut att "offra" Walli. Istiden har gått från ytterst låg till obefintlig sen Pääjärvis intåg och med tanke på hur Walli spelat den här säsongen är det nog endast en tidsfråga innan någon annan förening tar honom inför nästa säsong.
Låst ämne

Modano: Enig på den.
Kommentatorn påminner mig om någon av de tråkigaste SVT-hallåerna som man skådat under de senaste 50 åren.

Apropå matchbild och att vi inte tycker oss se det där lilla sista i Timrålaget i afton så kanske det till största del beror på kommundopade, tråkiga men också snortighta Väggsjö.
Låst ämne

vonDöbeln: Går de inte hota me löneavdrag elr att alla får städa arenan elr dylikt någe som känns o svider i själen elr hur!!!!!!!😎😎😎
Låst ämne

Jag är helt övertygad om att Timrå vill vinna…

Men…

Vore kul om dom visade det…

Den enda som jag tycker verkligen signalerar sin vilja genom insats på isen är Wedin.

Det är väldans segt i övrigt.

Backarna utmärker sig som segare än nånsin med.

När det väl skjuts så har det aviserats genom pressmeddelande…

Albin Lundin ser det…
Jag med…
Låst ämne

Barkborren: har du helt missat Alvarez jobb framför målvakten?
Låst ämne

Andersson: kommer aldrig gå om Lundin och Hartman får speltid som andra perioden
Låst ämne

Bee: Jag gillar också Lundin och Hartmann, dom har gjort mycket för klubben i vår jakt mot SHL. Däremot finns det inget utrymme för sentimentalitet i den här ligan. Ingen av dom är nån Joel Lundqvist, båda hör hemma i allsvenskan som dom spelar hockey just nu, tyvärr. Lundin har ju utgående kontrakt så det lär lösa sig men hur man resonerar med Hartmann hade varit intressant att veta.
Låst ämne

Zäta75: Blomman och Lundin har gjort sitt efter den här säsongen. Det går lite för fort för dom!
Låst ämne

Bara ett mål , kom igen
Låst ämne

hockeyärnice: Frågan är om inte borde göra oss av med Lundin. Misstag varje match och onödiga utvisningar. Nästa år lär han ryka iaf om vi har ambitioner att stärka truppen.
Låst ämne

The great one: Ja och dessutom en menlös kommentator på det gör så att alla matcher idioten kommentarer kan man tro det är golf dåren ser på
Låst ämne

Fatlilbro94: en av de hetaste chanserna kom från ett av få (enda?) direktskottet. Hartmann tar returen och går i sidled och skjuter mot öppet mål. Målvakten chansar och tar den. Nyckeln i det anfallet var direktskottet. Halvdant läge som blir superhett.
Låst ämne

Kom igen många. Växjö är bra, jävligt bra. Om än "bra". Vill definitivt inte se dom fira SM-guld. Trist skit.
Låst ämne

Dubbeld: vill inte strö salt i såren men challes grabb hade satt den pucken som Lundin får. Han hade satt returchansen som Hartmann fick också.
Låst ämne

297: Ja, alltså, jag gillar både Albin Lundin och Sebbe Hartmann men just nu gör dom ju inte skäl för lönen. Man bör ju i vilket fall ge mer spelutrymme för sådana som är hetare, typ MPS.
Låst ämne

Fattar inte vad gör Lundin och Hartmann? Vad gör Hartmann på första kedjan överhuvudtaget.
Låst ämne

Som lag hyggligt jobb men inte mer.
+ Bp
+ JJ
+ Sheriff
- Under all dessa pp-minuter borde man få se något lite extra från åtminstone någon av våra skickliga hockeyproffesorer Dalle/Hanzelman/Emil.
Låst ämne

Walli borde flyttas upp!
Ingen vinst från bänken idag än så länge
Lite för passivt nu
Lassa fler skott på mål och
En riktig jävla kämparanda och vänd detta som bara vi kan!
FETT jävla kämpande nu
Låst ämne

« · 2402968 · »