Pinaceae: Tro mig, de jag är med har fått höra sin beskärda del av mina tankar kring detta. Men avvaktar med motorsågen till slutresultatet är fastställt. Pallar inte med mer trötta kommentarer om ”fEl fOkUs”, ”dÅLiG fÖrLorARe” och ”sPäCksJö hA oCkSå fÅtT mOt SiG”.
Labban: Men kryp inte in i förhuden, för då kommer det smälla. Lakers ger sig aldrig, har vänt många matcher i tredje. Fortsätt att kliva på när det är läge för det, ingen uppställning i mittzon då hamnar vi på hälarna och då är det kört.
Tappade 3-1 mot Växjö senaste matchen. Tappade 2-0 mot Örebro ganska nyligen. Det finns gott om tid för Timrå att sumpa det här också, ger mig fan på Stenqvist gör en indianare till 2-1. Sen gör Pettersson självmål till 2-2. Sen avgör Eronen med att köra sönder Johansson o Timrå skickar in Kaarlehto (eller vad han nu heter)
Det jag är mest nyfiken på är vad jag antar även Dahlén luftade med domarn efter perioden.
Vem ska Ludvig Nilsson skicka på sjukhus innan domarna reagerar på hans satsningar?
Han skiter fullständigt o puck och går 70% på huvud.
Han har haft rejäla smällar på bland annat Svensson där hans möjlighet att ta pucken redan varit död.
Det är mer fel där än det är hos Rahimi.
Det är sann ondska på skridskor. Minns även den helt och fullständigt onödiga slew footen på Petterson tidigare i år.
Antingen behöver domarna/lejkers tränare ta ner honom innan eller så får någon ofra en avstängning och köra han i sargen. Innan det händer något mot någon som inte förtjänar det…