The great one: Tror inte man är proppmätta, det känns snarare som att man inte vet hur man skall spela som en enhet av nån anledning. Dags att få spelarna att förstå hur strukturen är tänkt att vara.
Labban: Jag brukar roa mig åt de sakerna som ofta skrivs här i affekt, men nu är även jag less. Hur kan det se så lojt ut för tredje matchen i rad??? Jävla dassgäng man håller på
Men va helvete är det fysiska spelet förlora allt för mjuka sköra det ska kosta och göra ont att komma in framför Johansson och 44an bara att släppa vidare
Hahl Bundy 2.0: Om Eronen nu är skadad så befarar jag att vi förlänger med Juolevi. Jag hade önskat att vi inte gjort det och dessutom brutit kontraktet med Mieho. Allt för att lösgöra lite pengar för att hitta något bättre.
FH - avdammad: Juolevi kan stanna, men jag hade ju önskat att det kommer finnas kvar lite pengar för en högerskytt bland forwards. Mer alternativ i PP etc.
Öndulat: Vänta bara . Snart är det 14 dagars uppehåll. Då ni. Nämän, skitspel är väl skitspel. Föreningen har budgeterat för kvartsfinal. Hur ska det gå till?
Som många här är inne på fysiska spelet obefintligt. Kanske klarar oss till kvartsfinal eller åttondel med tur, men hur ska det gå där? Inte en chans med glaslir. Prio borde vara att få in fysik
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·