Labban: Larvi blir snart utbytt. Kul att han stod och flinade och hoppade och plockade ner offsidepuckar i första när dom ledde med 1-0. Nu hoppar han inte längre.
JonteD: 4:e kedjan är den kedja som har varit mest konsekvent i spelet totalt sett över all matcher vi spelat. Tycker det är roligt att Oliver Johansson verkar ta den rollen med stolthet i allafall.
Rico01: Ja verkligen. Jag har tänkt på det en del gånger att SHL är så oerhört beiget nuförtiden. Alla är stöpta i samma form. Kul med känslor på isen!
Sputnik: Den där elden som har blossat upp i Oliver Johansson, den måste Timrå hålla igång nu, ge honom speltid, ge honom förtroende. Han kan bli hur bra som helst och nu börjar hans självförtroende nå nya höjder.
Sputnik: Erik Andersson har växt femton storlekar sen förra säsongen. Jag var väldigt skeptisk till att förlänga med honom, men där får man ju med facit i hand konstatera att jag hade jättefel.
Det här är första matchen jag tycker att Timrås spelare verkar tycka att det är värt att stå upp och äga sin is!
Vill Växjös freaks of nature gaffla så svarar vi upp.
EA och Boyce!
Strömberg och Lyytinen!
Men det här kan kanske få bli en match att bygga på för det är lite så här jag vill att det ska se ut! Lite mindre bjudningar kanske men det är bra rörelse på benen och mer angeläget att få en klubba mellan puck och Johansson i defensiven och framför allt.
Man står upp för sig själv!
Det stärker lagkänslan och ger en effektiv vi mot dom stämning på isen!
Peacedog: Du blandar väl me Cola som Lemmy gjorde för du har väl inte gått över till apelsinjuice o vodka än som han gjorde på slutet!😎😎😎 Gillade honom skarpt 🍻🍻
bar mofftak: Jag hoppas förstås att du har rätt, han har tagit kliv men med konkurrensen där borta så skulle han ha problem att ta en AHL-tröja i dagsläget.
mikenomad: Tror ChipsDick gjorde det medvetet. Han visste att han skulle bli avstängd över jul och nyår. Nu får han vara hemma och umgås med släkten och barna och käka chips och dricka öl, istället för att åka till Östersund o Vimmerby bla.
You Go Gööörl!!!!!!’
Panga på bara!