Synct: Timeout efter 0-3 kanske. Men då är det försent! Vakna Ante!!! En bra tränare hade ju tagit timeout och skällt ut laget efter noter nu! Men inte Ante, vi rullar på.
Kaj Ko: ja det är ju verkligen inte bara ”backbrist” som gör att det ser ut så här. Här hade ju en annan coach kanske tagit en timeout, Timrå är ju inte alls beredda att tävla på samma nivå som Växjö hittills.
kulltorp: Som den inbitna pessimist jag är så tycker jag alltid att det är närmare 0-10 än 1-0. Växjö skjuter mest men skjuter ju mest från ofarligt område.
Vad i helvete hände med Barre nu då? Såg inte ut som nånting alls i sändningen men bevisligen är det ju INTE bra.
Labban: minns när påhlsson i modo drog hälsenan på våren, spelade inte innan jul om jag minns rätt. hoppas det går bra med honom, såg verkligen inte kul ut
Synct: Exakt, Coopers vänstra skridsko träffar Hartmanns högra underben i en bakåtrörelse. Oklart om hälsena eller ”bara” vadmuskel. Håller alla tänkbara tummar.
JonteD: Jo det var det första jag tänkte på. Hoppas att aortan inte påverkades...
Hur som tror jag att det blir svårt för våra spelare att fokusera på matchen nu. Brukar bli det efter en sån här händelse. Denna match är nog förlorad. Hoppas jag har fel
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·