1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

587684 inlägg · 6217 ämnen

Forum

« · 1003 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Schnabel till Nashville
Har svaga misstankar om att Könjak är släkt med Tjabo fast Könjak är ännu värre.
Kommentera

Sv: Schnabel till Nashville
El Maco:
Minns jag inte fel så var Schnabel kontrackterad till Mars 01, så gäller detta då om dom står utan klubb??.

Tror inte det, Men HH kan ha fel med, fasst det känns tunkt och erkänna, men idag har han många brister.


Könjak: Din Pajas gå och lägg dej, nu har du inte bara visat att du tillför noll, i alla Forum, du har även visat att du är det största j-la kappvändaren som existerat i en G-B.
Kommentera

Sv: Schnabel till Nashville
El Maco: Jag har för mig att TIK hyrde Schnabel eller hur det nu var så jag tror inte det blir nån slant till övers. Men kan vara jag som drömt detta också. =)
Kommentera

Sv: Schnabel till Nashville
Innebär det här att Timrå också får en NHL-slant? Djurgården får ju en slant för Bouchard enligt Hockeymagasinet och några tusenlappar för Schnabel gör ju inget.
Kommentera

Sv: Schnabel till Nashville
Könjak har i alla tider varit bra för både själ och kropp, men allt förändras med tiden- så också konjaken!
Kan inte mer än låta mig imponeras av denna (troligtvis) mansgestalt som tror han äger hela världen! Den människa som kan kliva in och vara så patetiskt okunnig i detta forum borde köpa en trisslott och hoppas på högsta vinsten! För sannolikheten att du finner lyckan där är sju ggr större än att få den minsta sympati av en Tik- supporter som vet vad du skriver om timrå, om andra lag och om din totala nonchalans till det som sägs och kan snappas upp av massmedia!

Häromdagen tyckte jag mig läsa att du tyckte att Tikfans hade "köpt" det massmediala intressset- med pengar eller annat vet jag inte?! Men du Könjak: Passa dig så du inte hamnar i tidningen själv med ditt engagemang och din frenesi.....
Å andra sidan skulle jag inte alls förvåna mig om din trgikkomiska gestalt skulle springa till mamma och vråla:
- Mamma mamma jag är med i tidningen..... Verkar som det är ditt huvudsyfte, och jag lovar dig: Du kommer inte bara att bli en erkänd kritiker i hockeysverige utan också en erkänd rikskändis!!!

Vad luktar mer illa än att lyssna till en person som sprider skit och kastar skit i minst 4 gästböcker, dessutom vara trogen ett hockeylag som inte ens vill veta av dig?!

Jag har ledsnat på dig och dina spydigheter- sen vad du tycker om mig må vara hänt!!!!

Prova "paint" nästa gång, där kan du kladda bäst du vill, få utlopp för dina aggressioner och ändå inte göra den minsta flugan förnär!!
Kommentera

Sv: Schnabel till Nashville
Du, könjak, du jobbar inte på Proffice va?
Kommentera

Sv: Smaskiga avslöjanden
...& jag bidrar med en rätt lång pratstund med Fredrik Modin, Anders Eriksson & Niklas Sundström i Jop´s tältet. Inga riktiga TIKare, men ändå.
Kommentera

Sv: Smaskiga avslöjanden
Klart vi ska kartlägga vad spelarna gör i sommar...Själv sprang jag på Hallin på gatufesten...Så vi hade en och annan diskussion...Mycket trevlig var han ialla fall...Så jag bidrar med 10-minuter av Hallins sommarliv...
Kommentera

Sv: Schnabel till Nashville
...men alla kan ju inte vara lika trogen och smart som "Z"...
Kommentera

Sv: Schnabel till Nashville
Könjak: Håller dock med dig om att alltför många oetablerade elitseriespelare tar steget över Atlanten för tidigt.
Kommentera

Sv: Schnabel till Nashville
Jag tillhörde också Schnabels beundrade Han var bra i TIK ,tyvärr blev han utvisad så fort han "nös".
Kommentera

Sv: Schnabel till Nashville
Tycker nästan att det är lite synd att denne SCHnabel var för "dyr" för Timrå , hade varit kul att se Marek Malik kopian på isen !
Kommentera

Sv: Schnabel till Nashville
Könjak: Han var nog för dyr.
Kommentera

Sv: Schnabel till Nashville
Snabel och schnabel , förstår du inte att jag bara förlöjligade hans namn för att liva upp stämningen lite !! :))

Förstår inte hur mitt förra inlägg kan tolkas att jag är ute efter bråk ??
Eller tycker kanske HH att Kristoffersson är en högklassig elitseriestjärna som skall ta en plats i förstafemman i sitt NHL-lag !
Jag står fast vid mitt förra inlägg och tycker fortfarande att SCHnabel och Ölvestad inte har att göra i NHL ;kanske AHL då !
Om denne SCHnabel var så bra varför ville inte tIK ha kvar honom då !
Kommentera

Sv: Schnabel till Nashville
HH: Det är rätt.......man måste kunna stava ordentligt.
Kommentera

Sv: Schnabel till Nashville
Könjak:
Pattetisk idiot som inte kunde stava kallade du mej i ett mess, Men hur j-la pattetiskt är det att inte stava namnen rätt.

Du visar med alla dina Pattetiska inlägg att det enda du är ute efter att bråk, läs lagen om tryckfrihetsförårdningen. Pucko.
Kommentera

Sv: Schnabel till Nashville
Könjak: är du här nu igen! =)

Schnabels spelstil kommer nog att passa alldeles utmärkt på andra sidan atlanten där domarna tillåter lite mer "kroppskontakt" !

Ölvestad e lovande , kanske skulle behöva nåt år till på sig i elitserien först men han e en spelartyp som går rakt mål å inte räds några smällar, sånt går hem därborta!

men jag håller med i övrigt, alldeles på tok för många mediokra spelare som får kontrakt dessa dagar....
Kommentera

Sv: Schnabel till Nashville
I NHL kan visst vilken medioker "hockeyspelare" som få kontrakt !
Kristoffersson , Ölvestad , Snabel ???????
Kommentera

Sv: Schnabel till Nashville
Instämmer med förgående talare
Kommentera

Sv: Schnabel till Nashville
En av de tuffaste backarna i Timrå IK någonsin, lycka till Schnabel!
Kommentera

Sv: Schnabel till Nashville
ahhh, tackar....
Kommentera

Sv: Schnabel till Nashville
Frasse: Tryck på länktips.
Kommentera

Sv: Schnabel till Nashville
Knylan: vilken sida...????
Kommentera


Sv: Smaskiga avslöjanden
timmotej: Hautamaa sätter första pucken i nät, första utvisningen åker Viktor Wallin på
Kommentera

Sv: Smaskiga avslöjanden
det blir hautuuma som åker på första utvisningen
Kommentera

Sv: Smaskiga avslöjanden
jävlar vad timrås ny t-shurtar vad snygga en sån där måste men ju köpa eftersom pappa köpe mathiasson tröja ifjol
Kommentera

Sv: Smaskiga avslöjanden
Frasse: alla hade säkert trevligt! =))) iaf jag, såg den där "av med tröjjan mannen, vad han nu heter"
+ att jag köppte nytt medlemskort, undra när de kommer tro...??
Kommentera

Sv: Smaskiga avslöjanden
Z diggade loss till "smalare än Thord band" i jop´s tältet under gatufestens första dag (torsdagen). Såg ut att ha riktigt trevligt, men vem hade inte det!
Kommentera

Sv: Smaskiga avslöjanden
Knylan: Iof såg inte ja han, men "hoppzan" åå Millis såg Zäta på gatufesten i tjejkläder åå säjja "jag erkänner iaf att jag e full!" på ett sånt där fjolligt sätt!
Kommentera

Smaskiga avslöjanden
Tänkte vi skulle kartlägga vad spelarna gör nu i sommar, själv såg jag Tjobba (iofs IFSH nudå men ändå) på Leksand Sommarland i Måndags. Nån annan som sett nån TIK-spelare?
Kommentera

Sv: Årets Nyförvärv
Ja!, Kan hållas med att Crippe, om han vill kommer att blomma ut till en vacker liten ros.

Men vi har ju några arter som vi ännu inte vet så mycket om, Phille tex, kommer han att blomma ut till en vacker Solros, Hautomaa kommer han att bli den vackra Röda rosen som alla hoppas på, eller blir han som en tussilago då han blommar ut och sprids med vinden och försvinner i mängden.

Min lilla Sockerkaks tjedja, om alla växer till sig och får passande jord, Hautoma,"Z", Robban, mums smarrigt, om det går som jag vill,,,Men vi kan även drabbas av missväxt och torka.
Kommentera

Sv: Årets Nyförvärv
Jag måste hålla med 250 kg Kärlek om att Crippe kan bli den som blommar ut mest!

Och till tobbe så kan jag meddela att jag faktiskt såg den matchen o straffen var grymt snygg, nästan lika snygg som Zätas på FBK!

Hoppas verkligen att Nordgren blir straffläggare i TIK!
Kommentera

Sv: Årets Nyförvärv
Nordgren kommer nog att bli en av de bästa nyförvärven, alla som sett honom spela vet att han är en bra spelare och en otroligt bra straffläggare ...
Ni skulle ha sett hans straff emot Nyköping.

- Kanske bra för ett lag som timrå som hafft vissa problem på det området om ja förstått rätt (man kan ju inte alltid lita på Peltomaa att avgöra :))
Kommentera

Sv: Årets Nyförvärv
Jag tror Hautamaa blir det Bästa nyförvärvet, skulle inte förvåna mejj om han blir en av Timrås bästa målare! =)) *ler*
Kommentera

Sv: Årets Nyförvärv
Jag tror inte De Rouville är så bra, men man ska aldrig säga aldrig. Till en början tror jag det kommer att gå ganska tungt för timrå innan dom blir samspelta. O Södertälje kommer förmodligen vara ett lag som timrå kommer att förlora en hel del mot, precis som mot Björklöven. Efter Jul kommer dock timrå tillbaka med en spurt som ingen skådat förrut och blir till slut 7:a i grundserien.

Bästa spelarna kommer att bli, Nordgren, zäta o Haoutamaa.

Det är vad jag tror iallafall
Kommentera

Sv: Årets Nyförvärv
Hmmm, många namn kan diskuteras, men jag ger mig ut och söker årets blomma och den tror jag Crippe får, det är hans tur nu att blomma ut som egen talang!
Lite mer muskler på karln och jag blir inte ett dugg förvånad om han blir Timrås stora överaskning!!

Årets nyförvärv- oavsett vem det blir kommer att ha svårt att kunna matcha den överlägsenhet som Renberg besatte förra året! Renberg var förra årets kung på alla sätt!

Timrås viktigaste spelare tror jag blir Peltomaa, mkt kommer att vila i hans armar, allt kan bli så bra om han lyckas!! Zetterberg får arbetsro, unga grabbar känner adrenalinet och hans "stoneface" sätter många motståndarlag i respekt!

Hua hua känns bra det här......
Kommentera

Sv: Årets Nyförvärv
Håller me Hälge ja! Sen tro ja Rajamäki är ruskigt bra åsså.....
Kommentera

Sv: Årets Nyförvärv
Tror det kommer att stå mellan Hautamaa och Jindrich,stabilitet åt båda hållen.
Kommentera

Sv: Årets Nyförvärv
Jag tror faktiskt att De Rouville kan bli en stor överraskning, men jag är självklart nöjd med värvningen av Hautamaa oxå.

Av de yngre värvningarna (Nordgren, Simons, Halvardsson o Wallin) så tror jag mest på Nordgren faktiskt.
Kommentera

Sv: Årets Nyförvärv
Årets värvning för TIK:s del blir: Juha Hautamaa!!!!!!
Kommentera

Sv: Årets Nyförvärv
Vilka är kriterierna för Årets Rookie? Ålder? Ant. Matcher i ES? Tror nog att Nordgren kan bli Årets Rookie!
Kommentera

Sv: Årets Nyförvärv
Håller med. Niklas Nordgren kommer nog att bli årets nyförvärv. Tror faktiskt att han blir årets Rookie. Två timråiter i rad alltså...
Kommentera

Sv: Årets Nyförvärv
Åretts nyförvärv, vill jag räkna de spelare som man inte förvänta sig så mycket av.

Att tex Nordgren kliver fram och visar framfötterna, Eller Hallvardsson.
Kommentera

Årets Nyförvärv
Enligt mig så var väl Pasi Petriläinen i alla fall ett av årets nyförvärv(Renberg, Orzagh snäppet bättre kanske) I år tror jag på en ny finne som ett av årets nyförvärv, nämligen Juha Hautomaa! Tror han kommer göra en hel del poäng samt av storleksskäl oxå få ett antal knepiga utvisningar emot sig...
Kommentera

Sv: Försäsong 2001
Ja, inte en försäsong utan att möta Mora. Förvånandsvärt att det bara är en gång i år:)
Kommentera

Sv: Försäsong 2001
Swordster: 9 september. TIK-SSK kl. 13 GIF-Helsingborg kl. 17!!!
Vilken dag....
Kommentera

Sv: Försäsong 2001
Annars så såg jag att den allternativa var öppen, står lite i den med om matcher
Kommentera

Sv: Försäsong 2001
Här kommer Timrå IK:s träningsmatcher inför säsongen 2001/2002

10 Aug: Timrå – Skellefteå (Timrå)
11 Aug: Timrå – NHL all star (Njurunda)
14 Aug: Timrå – NHL kombination(Ånge)
16 Aug: Timrå – TPS (Norrtälje)
17 Aug: Timrå – Brynäs (Norrtälje)
18 Aug: Placeringsmatch (Norrtälje)
23 Aug: Timrå – Modo (Hoting)
29 Aug: Timrå – Färjestad (Brunflo)
30 Aug: Timrå – Luleå (Brunflo)
2 Sep: Placeringsmatch (Brunflo)
7 sep: Timrå – Björklöven (Sundsvall)
8 sep: Timrå – Sundsvall (Sundsvall)
9 sep: Timrå – Södertälje (Sundsvall)
13 sep: Timrå – Mora (Timrå)
Kommentera

Sv: Försäsong 2001
Swordster: 1:a ispasset 6/8, 11/8 match i Njurunda, SCA-cupen 7,8,9/10......bara spontant komihåg
Kommentera

« · 1003 · »