SirPimme: PRECIS ! Vi ger aldrig upp !!! detta är tändvätska för grabbarna och för oss fans !! på onsdag ska det skrikas och klappas för våra grabbar. Frölundaborg ska kännas som ett pensionnärshem jämförelsevis med vår anrika kokande hockeylada !! KOM IGEN GRABBAR VI ÄLSKAR ER I NÖD OCH LUST - ALLTID !!
Sveriges bästa publik?Ja det är klart.Att orka heja fram sitt lag vid en fyramålsledning är ju förvisso ganska suveränt!De sjungande TIMRÅSUPPORTRARNA är ju knäckande suveräna! PS! Det är så det är!
SirPimme: men jag har ju rätt.... man kan ju inte vara typ 100 år å tro att man har nåe å göra på ett par skridskor... rinkbandy får räcka för herr Molin...
SirPimme: ha hah a... ja nu vart de fel! men va fan?! sånt skiter väl ja i! å jag läste nått här nu... nått om brynäs... Molin e ju lika slut som min grogg!!! ha ha ha... bäckenbens brott lär de bli om han kör en säsong till... eller så går lårbens halsen i 1000 bitar! ha ha ha
SirPimme: vi skulle fan slagit honom! men med lite mobbing vart man ju nöjd ändå! ha ha ha... fan! jag vill ju inte jobba på måndag! hopas att nån stackare kan byta me mig.... tv eller ladan...de e frågan....
DJ Hemp: Fy faan - känns jäkligt tungt nu. Även Lärking verkade mutad. Vet inte om man ska skratta eller gråta åt eländet? Ännu en gång så snor domaren segern av oss.
Äh nu slutar jag med negotippningen och ska i fortsättningen bara tippa storsegrar:
Ons 26/3 Timrå IK - Frölunda..5 - 2
Fre 28/3 Frölunda - Timrå IK...2 - 4
Spela mycket Maiden på onsdag så ordnar det upp sig det här!
Hoppas på en fortsatt kul semifinalserie med en ruskigt spännande match imorgon onsdag - då två bra lag förhoppningsvis bjuder upp till gott spel...=) Må bästa lag vinna...!!!
Selina: Nja... Det var ju aldrig någon riktig nerv i matchen och så hög intensitet som gör att Frölundapubliken lever upp till sitt rykte om att vara Sveriges bästa... Visst... På sitt sätt kan man kanske kalla publiken för medgångspublik (men inte på så sätt att VF måste vinna - nej utan mer på att spelet måste innehålla mer nerv och tacklingar, närkamper och kämpatag...)
Selina: *skratt*... Mmm... Har svarat... Och kan hålla med dig om att en kombination är det viktigt... Och i det avseendet är Frölundas, HV:s och Leksands bäst och snäppet under kommer FBK, Timrå... Vad Frölunda behöver är en bättre klack som kan hålla igång en hel match - men många andra lag behöver en mer livfull övrig publik...
Tyckte dock idag att Frölundapubliken även var med i motgång... Men i lördags var det katastrof...
frölundahjärta: Vad som utgör bästa publik bör väl ändå vara en kombination mellan klack och övrig publik. För klacken är väl oxå publik eller? Sen om jag ska dra en sak jag tycker väger in rätt högt är att det ska låta även när spelet går i baklås...och även om man ligger under målmässigt. vilket fån som helst kan heja i medgång.
Blev du nöjd med mitt svar om vilka arenor jag besökt förresten?Kvalificerade jag mej för att få ha en åsikt...?
FreddanVF: Instämmer... Skall bli intressant att se Kentas taktik... För nu har ju faktiskt Timrå pressen på sig... Spelar Henke som ikväll så går nog Timrå bet och Frölunda kontrar in ett par mål...
SirPimme: *skratt* Det är iaf inte vi som ligger under med 3-2 i matcher. Och hur mycket ni än säger att ni aldrig ger er så har inte Frölunda någon press på sig på Onsdag. Ska bli väldigt intressant att se hur Timrå hanterar den.
Gooode: jag skulle säga att några av anledningarna är:
1) vi har en alldeles för dålig gameplan. Vi forecheckar inte alls intensivt, backarna släpper blå, vi bygger anfallsspelet på att dumpa puck. 2) JJ hade en usel kväll. Trist, men sånt ... | #Läs mer ·
VI ÄLSKAR ER I NÖD OCH LUST - ALLTID !!