1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590497 inlägg · 6216 ämnen

TIMRÅ IK - Vi ger ALDRIG upp!

250834 · » Till forumet

Sv: TIMRÅ IK - Vi ger ALDRIG upp!
SirPimme: PRECIS ! Vi ger aldrig upp !!! detta är tändvätska för grabbarna och för oss fans !! på onsdag ska det skrikas och klappas för våra grabbar. Frölundaborg ska kännas som ett pensionnärshem jämförelsevis med vår anrika kokande hockeylada !! KOM IGEN GRABBAR
VI ÄLSKAR ER I NÖD OCH LUST - ALLTID !!
Kommentera

cj80: Pettzon var namnet...
Kommentera

cj80: näää en Buttplug på Conny så han lär sig lite... go natt för satan! Red N´ white pride world wide....
Kommentera

SirPimme: såså, inte sura till det nu, jag säger som petzon det hade varit kul att lyssna på det, eller höra när kapanen sa att han hatade lärking
Kommentera

cj80: ha ha ha... verkar ju ha varit sköj på presskonferensen... man skulle varit där å härjat lite...
Kommentera

cj80: Håller med Kenta! Conny gnäller fan på allt... Den gubben skulle behöva gå charmkurs, jävla drygfan!
Kommentera

Sveriges bästa publik?Ja det är klart.Att orka heja fram sitt lag vid en fyramålsledning är ju förvisso ganska suveränt!De sjungande TIMRÅSUPPORTRARNA är ju knäckande suveräna! PS! Det är så det är!
Kommentera

cj80: Precis... Ut med språket!
Kommentera

cj80: jasså... varför då? fakta tack...
Kommentera

Pettzon: läste att den var livlig!
Kommentera

cj80: Pettzon vet allt! Fråga honom...
Kommentera

cj80: näää det vete fan?
Kommentera

vet någon av er om man kan lyssna på en ljudupptagning från presskonferensen efter matchen, och var ligger den i så fall?
Kommentera

SirPimme: men jag har ju rätt.... man kan ju inte vara typ 100 år å tro att man har nåe å göra på ett par skridskor... rinkbandy får räcka för herr Molin...
Kommentera

Pettzon: Ha ha ha... Jävla Mongolid!
Kommentera

SirPimme: ha hah a... ja nu vart de fel! men va fan?! sånt skiter väl ja i! å jag läste nått här nu... nått om brynäs... Molin e ju lika slut som min grogg!!! ha ha ha... bäckenbens brott lär de bli om han kör en säsong till... eller så går lårbens halsen i 1000 bitar! ha ha ha
Kommentera

Pettzon: He he he... Nu jävlar börjar du visst bli onykter!
Kommentera

SirPimme: vi skulle fan slagit honom! men med lite mobbing vart man ju nöjd ändå! ha ha ha... fan! jag vill ju inte jobba på måndag! hopas att nån stackare kan byta me mig.... tv eller ladan...de e frågan....
Kommentera

Pettzon: Hihi... Byta ett tält mot ett sexpack... vilken dåre!
Kommentera

SirPimme: ha ha ha... ja matte härska hårt på den resan...
Kommentera

Pettzon: Ja du, Gävle... Fy fan! Minns du Donnatello It!?

Sjukskrivning!
Kommentera

SirPimme: om inte annat så har vi ju gävle som en tung sväng!!! ha ha ha... fan hoppas jag får vara ledig på ondags så man får se matchen i ladan...
Kommentera

Pettzon: Det kan du skriva upp!

Minns en gång när KorvEkke och ÅngeKrutov skulle balansera på en tånagel med en viss Ette hängandes på toppen av luggen...

...det vart tungt det om du frågar mej!
Kommentera

SirPimme: ja det e fan inte lätt alla gånger...
Kommentera

Pettzon: Voi voi...
Kommentera

DJ Hemp: Fy faan - känns jäkligt tungt nu. Även Lärking verkade mutad. Vet inte om man ska skratta eller gråta åt eländet? Ännu en gång så snor domaren segern av oss.

Äh nu slutar jag med negotippningen och ska i fortsättningen bara tippa storsegrar:

Ons 26/3 Timrå IK - Frölunda..5 - 2

Fre 28/3 Frölunda - Timrå IK...2 - 4

Spela mycket Maiden på onsdag så ordnar det upp sig det här!

Grattis VF till SM-guldet!

miiike666 - the member of the beast!
Kommentera

SirPimme: Lundell e ju fan som en zombie... låter illa å e stel! eller va fan?! vart det helt plötsligt Ernie vi snackade om?? ha ha ha
Kommentera

Pettzon: Ja du... Den där jävla Lundell skulle ju kölhalas för satan...
Kommentera

Hoppas på en fortsatt kul semifinalserie med en ruskigt spännande match imorgon onsdag - då två bra lag förhoppningsvis bjuder upp till gott spel...=) Må bästa lag vinna...!!!
Kommentera

SirPimme: ha ha ha... ja det e ju inte omöjligt... eller så ljuder Lundell, åsså sitter han å e djup! ha ha ha
Kommentera

Selina: Nja... Det var ju aldrig någon riktig nerv i matchen och så hög intensitet som gör att Frölundapubliken lever upp till sitt rykte om att vara Sveriges bästa... Visst... På sitt sätt kan man kanske kalla publiken för medgångspublik (men inte på så sätt att VF måste vinna - nej utan mer på att spelet måste innehålla mer nerv och tacklingar, närkamper och kämpatag...)
Kommentera

Pettzon: Jag hade fel, han drömmer visst om Loket...
Kommentera

Pettzon: Hehe... Eller rättar förra veckans bingobricka!
Kommentera

Pettzon: Jag håller på och fixar min bok med namnen till tidningarna. Är klar nu och ska natta. Vi ses imorrn...*tut tut*

Godnatt!

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
Kommentera

SirPimme: ha ha ha... han sitter väl å tuggar snus eller nått...
Kommentera

frölundahjärta: Hade ni några motgångar ikväll? Var väl första perioden då kanske som var lite skral...men då blev det ju rätt tyst oxå.
Kommentera

Pettzon: Klart som fan... Vill bara att Sjöstedt ska vakna!
Kommentera

SirPimme: du de blir fan 4-1 på onsdag...
Kommentera

Selina: *skratt*... Mmm... Har svarat... Och kan hålla med dig om att en kombination är det viktigt... Och i det avseendet är Frölundas, HV:s och Leksands bäst och snäppet under kommer FBK, Timrå... Vad Frölunda behöver är en bättre klack som kan hålla igång en hel match - men många andra lag behöver en mer livfull övrig publik...

Tyckte dock idag att Frölundapubliken även var med i motgång... Men i lördags var det katastrof...
Kommentera

ernie eagle: 2 - 17
Kommentera

DJ Hemp: Ja du det vette fan! Min neggning gick ju åt h-e ikväll. Så jag vet inte om jag ska vara hoppfull eller pessimistisk???

JAG SÄGER 9-9 då!!!

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
Kommentera

frölundahjärta: Vad som utgör bästa publik bör väl ändå vara en kombination mellan klack och övrig publik. För klacken är väl oxå publik eller?
Sen om jag ska dra en sak jag tycker väger in rätt högt är att det ska låta även när spelet går i baklås...och även om man ligger under målmässigt. vilket fån som helst kan heja i medgång.

Blev du nöjd med mitt svar om vilka arenor jag besökt förresten?Kvalificerade jag mej för att få ha en åsikt...?
Kommentera

FreddanVF: Precis som Sixten Jernberg när han van femmilen:

Med nöje!
Kommentera

FreddanVF: Instämmer... Skall bli intressant att se Kentas taktik... För nu har ju faktiskt Timrå pressen på sig... Spelar Henke som ikväll så går nog Timrå bet och Frölunda kontrar in ett par mål...
Kommentera

FreddanVF: ja det märker vi ju´... eller hur... å ingen press? nää just de´... dum!
Kommentera

FreddanVF: Har jag pekat ut FBK´s klack som den bästa då? Jag skrev att jag har upplevt betydligt bättre publiktryck där!
Kommentera

SirPimme: *skratt* Det är iaf inte vi som ligger under med 3-2 i matcher. Och hur mycket ni än säger att ni aldrig ger er så har inte Frölunda någon press på sig på Onsdag. Ska bli väldigt intressant att se hur Timrå hanterar den.
Kommentera

iggy: klart vi skall dit å hejja på...
Pimme: ja nått e ju fel på den där rackarn...
Kommentera

FreddanVF: Nja, föredrar att rycka lite i skettskägget lite då och då..
Kommentera

250834 · »