SMÅLAND: går lite för fort för mej också nu. Har inte ens hunnit på plats för att se matchen än. Man missar några minuter i början och det var tydligen dom bästa på säsongen. .....
Hyfsad start! Vilken jävla vinkel på 4-0...skällde på Lauritz när han spelade tillbaka pucken till EP, men...är det någon man ska passa är det ju han. Hoppas på fortsatt fokus nu.
Nisse på Mon: EP's andra mål är ju exceptionellt, sällan man ser någon göra mål från den vinkeln, sällan man ser någon leta ett pass så långt ifrån slottet i det läget. Just nu sitter man och är lite bortskämd, i princip varje skott går ju in!
Hahl Bundy: På förhand pratades det om ett formstarkt Västerås som tagit 14 av 15 poäng i de senaste fem matcherna. Det såg ut som om de gulsvarta satt kvar i bussen under första perioden. 4-0 till Timrå redan innan halva perioden är avklarad. Det lovar gott inför slutspurten av serien.
{Nisse på Mon o Herminator: Den 1/3 möt vi MoDo i ladan... Sen möt vi Bofors den 3/3.... Vinnaren i den fighten spel mot Mora i Allsvenska Finalen.... Ja hoppas att Pantern flår Boförs ikväll!!!!
Nisse på Mon: slut 5-2 ..jag var väldigt kritisk under svackan...men bockar och bugar inför uppryckningen...trodde nog inte det. Jävlar vilken spännande fortsättning.
Hemkommen... men inte bortkommen. Modo grannen mötte upp på gården hemma. Han stod med Y-kallingarna med Gällivarehäng o nätbrynja. "Det kår pra nu" sa han med sina fula finska brytning. "Tu ock jak fira innan Moto pela?!" "Njaaa, sa jag, men du kan ta min fickljumma Explorer o smutta lite under Modomatchen... det kan du behöva!" "Tu ä pästa Timråkrannen ja har! Jak ska pli timråit jak mä!"
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.
Tröjan är på och halsduken knuten runt pannan...
NU KÖR VI!!!!👍👍👍😊