DJ Hemp: Jag är det iallafall, tyvärr :-) Nä men det är ju fantastiskt att vi kan leda serien trots att vi egentligen bara spelat bra i hälften av matcherna hittills. När man vet vad spelarna kan och när de inte presterar som man vill så blir jag less. My bad. Jag hoppas vi kan lyfta spelet en nivå till snart så att vi kan fortsätta i topp. Annars tror jag både Leksand och Modo kommer ta över racet snart... Framåt....Bara Framåt!!!!!
sargad: jag har investerat i viasat för att säkra själva ”underhållningen” i hockey så absolut, tabelläget är tillräckliga skäl för att vara nöjd just nu.
Jag lägger 3% till Gräsrota till Timrå IK. Jag spela 4-5000 varje månad så de blir lite.. Lägger minst 5 biljetter varje hemmafight som jag inte utnyttjar... Men just nu spelar jag på Kameler .. Blir det något skänk ja hälften till Timrå IK 👍
"Niklas Rubin är klar för Kärpät. Foto: Tomi Hänninen/Bildbyrån Kärpät meddelar via sin hemsida att den tidigare SHL-målvakten Niklas Rubin skrivit på ett 1+1-årskontrakt med klubben.
FORZA TIK..........alltid, alltid....