med tanke på att många tror som jag att TIMRÅ IK ska slå brynäs så har jag feelat lite och kommit på att jag ändrar mitt stall tips för matchen i morgon...5 - 3 till våra hockey hjältar
Imorgon börjar vändningen för Hela Svea Rikes hockeylag - Brynäs IF. Tack snälla Timrå IK för att Ni finns! Äntligen blir det lite ytor för Soling och Co att åka på. Tror kanske inte på 0-5 men 1-5 ger nog rätt bra betalt på Matchen skulle jag tro... Återigen TACK!
BIF Ultraz GBG: I Gävle med omnejd är det numera bandy som gäller. Det måste vara frustrerande att se hur bandyn tar "kunder" från hockeyn.
Mitt råd till alla arkitekter i Gävle: När ni bygger om Gavlerinken nästa gång, ha i planeringen att snittet i "lilljavaladan" inte kommer överstiga 2300 personer.
Brynäs som hockeylag är sedan länge passé, och håller på att glömmas bort totalt! Tänk vad lite bandy kan orsaka....
Håller er till er uråldriga tradition i stället, att bränna julbockar!
BIF Ultraz GBG: Ja du. I Timrå är hockey ett sätt att leva till skillnad från Gävle och Brynäs numer. Några 58 personer i Timrå ishall är inte troligt. Då är det mer sannolikt att ni kommer att sätta någon form av rekord vad gäller åskådare på en Es- match. Tippar på 112 betalande......
Hälften av era åskådare är "very important people" som kaffet dragit dit. Kineser, brasilianare ( som fryser och lämnar hallen efter en period), och de som försöker klättra inom detta enorma företag i någon form.
Tradition för er bygger er kaffeleverantör upp i form av att "köpa spelare", med ett litet kosta vad det kosta vill. Denna säsong är det dock sparlåga och då sållar man agnarna från vetet, verkligen!
BIF Ultraz: uhmm det är vad även zäta har försökt att förklara zäta är ej den enda spelaren i timrå... även om zäta är en extremt bra spelare så tro mig eller inte tik klarar av es utan honom fast han är utan tvekan en viktig kugge i lagetsom det ser ut nu... om du inte har något intelligent att säga så kan du väll gå och suga på din mors tutte eller vad du nu gör på din fritid.. håll dig borta härifrån bara omdu inte kan säga något bättre än så..
jag att TIMRÅ IK ska slå brynäs så
har jag feelat lite och kommit på att
jag ändrar mitt stall tips för matchen
i morgon...5 - 3 till våra hockey hjältar
mike66..
2 - 0 i morgon..hehe