Frella: Det verkar så, ja. Enligt Nollan så är 51 millar minimibeloppet isåfall, annars blir det konk och man fixar inte heller elitlicensen.
Kongo: Jag kan hålla med, kryddar ju tillvaron en aning med ett pressmeddelande per dag.
TikAlltid: Hur är det nu, kan det vara som så att vi sitter här ikväll med en förening som blir tvungen att försätta sig själv i konkurs? Vad innebär det överklagande från en privatperson som kom in häromdagen?
Kan detta vara de sista timmarna som vi obekymrat kan sitta här och tro att vi kommer få se ett Timrå IK på isen i allsvenskan till hösten? Hur orolig bör man vara?
Knylan: Då skulle jag bli jädrigt förvånad faktiskt.
Är det inte förresten offentliga uppgifter vem som lämnar in överklagan....? Får man veta det ikväll.....?
Redigerad kommentar
Upp ur avgrunden skall vi komma starkare än någonsin tidigare för vi är Timrå IK.
Våra röd vita krigare ska kämpa slita flyga över isen så att dess supportrar åter kan känna stolthet för vårat lag Timrå IK
The limp
Är det någon som har koll på hur många säsongskort som sålts hittills i år?
Malmö ska enligt MrMadhawk ha sålt 1500 och jag vill minnas att Djurgåden var uppe i 1000 sålda för någon månad sedan enligt en artikel i aftonbladet. Vore intressant att veta hur Timrå ligger till.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
T T: Ok, tack!
El Maco: Vilket alternativ tror du är mest fördelaktigt?