Gick in och kollade utbudet av souvenirer på hemsidan. Pinsamt. Detta håller inte elitklass. Man kan tro att TIK spelar i allsvenskan. Sämsta jag sett.
Per HApps: En sak som jag saknar är matchtröjor i mindre storlekar. Min systerson är 3år och ett jättestort fan. Det enda han surrade om till julklapp var en "riktig" hockeytröja (han har storlek 104). Han fick en också av sin farmor och farfar, men tyvärr så var de minsta storlekarna 130-140. Det om något är dåligt tycker jag. Jag ringde och kollade med kansliet ett par veckor före jul, och det var de storlekarna som fanns som gällde.
Leif GW Platon: Då får man göra som Kajsa Varg...sy en egen.. Se bilden på iggy - den sydde jag i sexan på syslöjden och fick en 5 i betyg. Min dåvarande bästis Janne Högberg sydde en Timrå tröja ( Åke tåget Söderbergs nr ) som han brukar ha i bland när han står i klacken. Han gjorde sin lite större än min...som sitter som ett korvskinn haha Mera kreativitet åt människan.... "sysy" som är en klassisk mystomtekortfilm från Uppsala.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.